amakulu 60 Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 Du är närmast sanningen hittills i alla fall! ;DJag ljuger aldrig. Töjer kanske på sanningen en bit ibland , men inte mer än så Quote Link to post Share on other sites
RW 42 Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Haha!Nä.... Maria, med en lång högerarm. INGEN kör om min bil!!!!!! > Ska vi slå vad?? Jag håller dock med dig att det är en ovanligt snygg traktor.. Quote Link to post Share on other sites
Ijahman 1,007 Posted January 8, 2007 Author Share Posted January 8, 2007 ;D Traktorn i fråga har 300 hästkrafter! Quote Link to post Share on other sites
Hipshot 10,560 Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Ijahman.. förbered dej på förnedring, känner till RWs böjelser ;D ;D Mvh! Quote Link to post Share on other sites
Ijahman 1,007 Posted January 8, 2007 Author Share Posted January 8, 2007 Ijahman.. förbered dej på förnedring, känner till RWs böjelser ;D ;DMvh! Hehe. Min bil har jag för utseendet och caben. Att den rör på sig är en bra bonus, men att få en bil att gå bättre än en felhjulsdriven volvo är nog inget problem. Men den rör på sig. Quote Link to post Share on other sites
Pertan 394 Posted January 9, 2007 Share Posted January 9, 2007 ;DTraktorn i fråga har 300 hästkrafter! Oj då kan du nästan använda en 6 skärig växelplog utan problem Hehe.Min bil har jag för utseendet och caben. Att den rör på sig är en bra bonus, men att få en bil att gå bättre än en felhjulsdriven volvo är nog inget problem. Men den rör på sig. Hur får du ner kraften i backen, provkörde en T5 och den spinner ju bara i starten, eller så var man tvåa länge. Quote Link to post Share on other sites
RW 42 Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Hehe.Min bil har jag för utseendet och caben. Att den rör på sig är en bra bonus, men att få en bil att gå bättre än en felhjulsdriven volvo är nog inget problem. Men den rör på sig. Smaken är ju som baken men nog är en 50-tals US cab betydligt snyggare. Skit i vilket, bara du trivs. :-* Quote Link to post Share on other sites
Ijahman 1,007 Posted January 11, 2007 Author Share Posted January 11, 2007 Oj då kan du nästan använda en 6 skärig växelplog utan problem ;)Hur får du ner kraften i backen, provkörde en T5 och den spinner ju bara i starten, eller så var man tvåa länge. Det är det som är problemet från stillastående. Men bara den rullar så går det bra. Breda framdäck och antispinn. Quote Link to post Share on other sites
amakulu 60 Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Elaka typer det finns Ijahman. Är dom avis ??? Quote Link to post Share on other sites
jansson67 421 Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Ärligt talat en SAAB med rak trea OCH tak, som både ryker och luktar illa det är väl ändå sann kärlek eller???? http://saabklubben.se/media.shtml Quote Link to post Share on other sites
Ijahman 1,007 Posted January 11, 2007 Author Share Posted January 11, 2007 Elaka typer det finns Ijahman. Är dom avis ??? Helt övertygad! Quote Link to post Share on other sites
Ijahman 1,007 Posted January 11, 2007 Author Share Posted January 11, 2007 Ärligt talat en SAAB med rak trea OCH tak, som både ryker och luktar illa det är väl ändå sann kärlek eller????http://saabklubben.se/media.shtml Hmmmmm.......... Quote Link to post Share on other sites
RW 42 Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 Hmmmmm.......... Kärleken (om man nu kan vara kär i ett fordon) kan ta sig många uttryck och en gammal bil har mycket mer "själ" än en ny bil så för mig är det mer naturligt att vara kär i en gammal SAAB (djungeltrumma?) än i en nyare Volvo (eller liknande). Quote Link to post Share on other sites
Pertan 394 Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 Det är det som är problemet från stillastående. Men bara den rullar så går det bra.Breda framdäck och antispinn. Jag föredrar bakhjulsdrift eller fyrhjulsdrift, skulle det bli en Volvo någon gång så blir det med awd, men det är inte troligt efter samarbetet med Ford (fyra ordentliga reparationer dagligen) Quote Link to post Share on other sites
Ijahman 1,007 Posted January 17, 2007 Author Share Posted January 17, 2007 Vill någon köpa den så är den till salu i vår! :'( Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts