Publicerat Januari 5, 200719 yr Du är närmast sanningen hittills i alla fall! ;DJag ljuger aldrig. Töjer kanske på sanningen en bit ibland , men inte mer än så
Publicerat Januari 8, 200719 yr Haha!Nä.... Maria, med en lång högerarm. INGEN kör om min bil!!!!!! > Ska vi slå vad?? Jag håller dock med dig att det är en ovanligt snygg traktor..
Publicerat Januari 8, 200719 yr Ijahman.. förbered dej på förnedring, känner till RWs böjelser ;D ;D Mvh!
Publicerat Januari 8, 200719 yr Författare Ijahman.. förbered dej på förnedring, känner till RWs böjelser ;D ;DMvh! Hehe. Min bil har jag för utseendet och caben. Att den rör på sig är en bra bonus, men att få en bil att gå bättre än en felhjulsdriven volvo är nog inget problem. Men den rör på sig.
Publicerat Januari 9, 200719 yr ;DTraktorn i fråga har 300 hästkrafter! Oj då kan du nästan använda en 6 skärig växelplog utan problem Hehe.Min bil har jag för utseendet och caben. Att den rör på sig är en bra bonus, men att få en bil att gå bättre än en felhjulsdriven volvo är nog inget problem. Men den rör på sig. Hur får du ner kraften i backen, provkörde en T5 och den spinner ju bara i starten, eller så var man tvåa länge.
Publicerat Januari 11, 200719 yr Hehe.Min bil har jag för utseendet och caben. Att den rör på sig är en bra bonus, men att få en bil att gå bättre än en felhjulsdriven volvo är nog inget problem. Men den rör på sig. Smaken är ju som baken men nog är en 50-tals US cab betydligt snyggare. Skit i vilket, bara du trivs. :-*
Publicerat Januari 11, 200719 yr Författare Oj då kan du nästan använda en 6 skärig växelplog utan problem ;)Hur får du ner kraften i backen, provkörde en T5 och den spinner ju bara i starten, eller så var man tvåa länge. Det är det som är problemet från stillastående. Men bara den rullar så går det bra. Breda framdäck och antispinn.
Publicerat Januari 11, 200719 yr Ärligt talat en SAAB med rak trea OCH tak, som både ryker och luktar illa det är väl ändå sann kärlek eller???? http://saabklubben.se/media.shtml
Publicerat Januari 11, 200719 yr Författare Elaka typer det finns Ijahman. Är dom avis ??? Helt övertygad!
Publicerat Januari 11, 200719 yr Författare Ärligt talat en SAAB med rak trea OCH tak, som både ryker och luktar illa det är väl ändå sann kärlek eller????http://saabklubben.se/media.shtml Hmmmmm..........
Publicerat Januari 12, 200719 yr Hmmmmm.......... Kärleken (om man nu kan vara kär i ett fordon) kan ta sig många uttryck och en gammal bil har mycket mer "själ" än en ny bil så för mig är det mer naturligt att vara kär i en gammal SAAB (djungeltrumma?) än i en nyare Volvo (eller liknande).
Publicerat Januari 12, 200719 yr Det är det som är problemet från stillastående. Men bara den rullar så går det bra.Breda framdäck och antispinn. Jag föredrar bakhjulsdrift eller fyrhjulsdrift, skulle det bli en Volvo någon gång så blir det med awd, men det är inte troligt efter samarbetet med Ford (fyra ordentliga reparationer dagligen)