Publicerat December 29, 200619 yr nog lever den än.... kidnapparna matar den säkert med oxfilé, så att den ska klara sig i det vilda sen...
Publicerat December 29, 200619 yr Författare nog lever den än.... kidnapparna matar den säkert med oxfilé, så att den ska klara sig i det vilda sen... Haha... Garanterat!
Publicerat Januari 28, 200719 yr Konstigt, för nu under 2007 har jag för mig att det stog i lokaltidningen att den hade beskådats i Träne. Så det var lite konstigt. Förövrigt är det mycket möjligt att dom "menar" att den har dödats för att inte skapa uppståndelse bland de gamla promenad damerna i skogarna. Några djurrätts typer menar att detta var ett "försök" till att få en älgstam i skåne! Vilket också stog i tidningen. Ska se om jag kan hitta artiklen. Hoppsan, det enda jag kan hitta är från December. Men har för mig att jag såg ett för inte så längesen. http://www.kristianstadbladet.se/apps/pbcs...=73270457372600