Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vakna Hippen, Klockan är över 04,00 nu!!!

Featured Replies

Publicerat
2 hours ago faxe sa:

Hurru, det är dags att sticka ut och kuta nu!!!!?. Det blir en härlig runda det är +8 och fåglarna kvittrar för fullt?.

Ska du o Hippen ut o motionera nu? Om jag inte minns fel så hade du lite att ta på.:P

Publicerat
  • Författare
3 hours ago lsjonsson sa:

Ska du o Hippen ut o motionera nu? Om jag inte minns fel så hade du lite att ta på.:P

Nej förfan, inte jag?. Det är Hippen som tycker han är fet, enligt en annan tråd?

Publicerat
  • Författare
32 minutes ago Hipshot sa:

Du är dum i huvudet Faxe :biggrin:

Jobbar kväll må-ti, sprang igår så idag blir det ledigt på fm. I morgon måste jag göra ngt innan jobbet så i morgon blir det nog en sväng på bandet innan shoppingrundan med morsan vid 11.. 

Jag lägger in en liten blänkare i morgon bitti oxå?. Om det inte hjälper så får jag börja smsa på morgonen så du kommer upp och ut i tid?. Vad gör man inte för en vän?.

Publicerat
2 hours ago faxe sa:

Nej förfan, inte jag?. Det är Hippen som tycker han är fet, enligt en annan tråd?

...och vad är du då???:lol:

Publicerat
12 minutes ago faxe sa:

Jag lägger in en liten blänkare i morgon bitti oxå?. Om det inte hjälper så får jag börja smsa på morgonen så du kommer upp och ut i tid?. Vad gör man inte för en vän?.

Jag ger dig en blänkare imorgon bitti så att du inte glömmer bort det heller.:lol:

Publicerat
  • Författare
14 minutes ago lsjonsson sa:

...och vad är du då???:lol:

Pondus, Jonsson pondus!!?

Publicerat

Jävla hängbukar! Jag kunde inte hålla mej så det vart ngr km på bandet idag innan jobbet.. efter en välbehövlig sovmorgon.. vaknade strax efter 9 :wub: 

Det kommer inte bli ngn morgonrunda nu på ett tag.. kanske ev på fredag, så det hjälps inte med div påminnelser. Jonsson behöver alltså inte påminna Faxe osv osv :whistling:

Publicerat
  • Författare
2 hours ago Hipshot sa:

Jävla hängbukar! 

Nä du, möjligtvis på jonsson. Här är den spänd och fin?.

Publicerat
7 minutes ago faxe sa:

Får jag prova med en rak höger i kistan så får vi se hur mycket överflödigt fläsk som finns där???:P:lol:

Publicerat
6 hours ago faxe sa:

Pondus, Jonsson pondus!!?

Har du någon pondus? Var sitter den på dig i så fall?

9.jpg.f89a14111bbe0f9a5913de2164077ba2.jpg

Publicerat
4 hours ago Hipshot sa:

Det kommer inte bli ngn morgonrunda nu på ett tag.. 

Ingen hade väntat något annat av dig, det krävs män av stål för att vara igång då.....själv stämplar man in 03:30 imorgon-just saying?

/Mike

Publicerat
9 hours ago faxe sa:

Morrn faxe,

Är du laddad nu för en löparunda såhär på morgonkvisten?:lol: Solen skiner i norr iaf!:cool:WP_20180508_04_00_38_Pro.thumb.jpg.70f46d34aa191c02a9b9005220e14e77.jpg

Publicerat
  • Författare
7 minutes ago lsjonsson sa:

Morrn faxe,

Är du laddad nu för en löparunda såhär på morgonkvisten?:lol: Solen skiner i norr iaf!:cool:WP_20180508_04_00_38_Pro.thumb.jpg.70f46d34aa191c02a9b9005220e14e77.jpg

Vaken är jag, men jag vet en som behöver hjälp?.

Publicerat
6 minutes ago faxe sa:

Vaken är jag, men jag vet en som behöver hjälp?.

Jag behöver ingen hjälp heller.

9.jpg.91de4bb2ccc7c770046e191d88236e81.jpg

Publicerat

Sådär ja nu är pucko-samlingen komplett :biggrin: 

03:30 frivilligt.. för att jobba?? Gosse vad du skulle gilla periodplanerad arbetstid.. :wub: 

Publicerat
5 hours ago Hipshot sa:

Sådär ja nu är pucko-samlingen komplett :biggrin: 

03:30 frivilligt.. för att jobba?? Gosse vad du skulle gilla periodplanerad arbetstid.. :wub: 

Jag skickade ett sms till faxe vid 4 idag på morgonen för att se så att han var redo för sin motionsrunda o tydligen var han det för den blev väldigt lång. Jag fick svar först kl 11.48 så faxe måste ha avverkat ett maratonlopp.:lol:

Publicerat

Jävlar va duktig han är :blink: 

Publicerat
41 minutes ago Hipshot sa:

Jävlar va duktig han är :blink: 

Ja visst är han det faxe!:thumbsup:

Publicerat
  • Författare

Det är inte bara Kalixbor som är jävligt tröga, utan även deras Sms tjänster är så satans sega?.

Om farbror är kapabel till att läsa, så försök tyda texten uppe till vänster? GUBBE?

IMG_0595.thumb.JPG.0a42a1c8af948855eb625b5fcba947e6.JPG

Publicerat

Hörrni gubbar.. Ska jag smsa ikväll när jag loggar ut från jobbet? Lättar väl härifrån runt 22:30 - 23:00... då är ni väl vakna? :whistling:

Publicerat
  • Författare
16 minutes ago Hipshot sa:

Hörrni gubbar.. Ska jag smsa ikväll när jag loggar ut från jobbet? Lättar väl härifrån runt 22:30 - 23:00... då är ni väl vakna? :whistling:

Stor gubben i norr gillar när det plingar på luren?.

Publicerat
7 hours ago faxe sa:

Stor gubben i norr gillar när det plingar på luren?.

7.jpg.291085777e876ef0f4ca15b71dfa2164.jpg9.jpg.86753a2e9f7d0ec1b05185068b033114.jpg