Publicerat Januari 4, 200719 yr Martin är mitt namn, finns även på edge under samma nick. Jagar så fort jag får tid på Åland, ligger just nu i lumpen passande nog som Jägare så har inte så mkt tid över för nåt annat. Men ska försöka vara lite mer aktiv efter muck Är 19 år och njuter väl mest av livet ;D
Publicerat Januari 4, 200719 yr Välkommen hit! Fan har ni mitt gammla täcker från för 20 år sen? MVH Roggman66
Publicerat Januari 4, 200719 yr Å inga brudar på anslagstavlan, var är jägarutbildningen på väg? Välkommen!!
Publicerat Januari 4, 200719 yr Å inga brudar på anslagstavlan, var är jägarutbildningen på väg? Välkommen!! Hej och välkommen hit! Vart gör du jägarutbildningen? Brudarna får man inte ha uppsatta inom försvaret längre, ses som oetiskt, minns en kille som undarde hur hans ex hade hamnat på skåpdörren till en på luckan och han fick reda på att han klippt ur bilden i en porrblaska, blev lite grabbig stämning
Publicerat Januari 6, 200719 yr Hej och välkommen hit!Vart gör du jägarutbildningen? Brudarna får man inte ha uppsatta inom försvaret längre, ses som oetiskt, minns en kille som undarde hur hans ex hade hamnat på skåpdörren till en på luckan och han fick reda på att han klippt ur bilden i en porrblaska, blev lite grabbig stämning Tackar tackar alla, jag ligger på K3 i Karlsborg.
Publicerat Januari 18, 200719 yr välkommenhit!! alltid bra med lite föryngring på detta forum !!det behövs 8)
Publicerat Januari 20, 200719 yr Ett glädjande svar av en sann jägare, en gång livhusar alltid livhusar...Pergite Jag låg själv på västra Nerike 95-96 som grk pluton ksp-skytt.. Då har du avklarat baskerprovet innan jul då ?