Publicerat Januari 8, 200719 yr Hej.. Andreas heter jag och bor på en gård mellan Uppsala och Enköping. Har ingen hund men jagar mycket och då främst smygjakt. Gillar och smyga runt på stora områden och det går ju faktiskt att jaga allt på detta sätt. Närmare naturen, dock kanske inte lika mycket i frysboxen. Glad ändå Jagar mest med studsare och har en Remington sps 308:a med benstöd och Leupold 6-18ggr 40. Mycket nöjd med den kombinationen! Lite hagel blir det allt och då främst änder och kråka. Varit med på denna sida sedan 2005 men varit dålig på att besöka.. Detta kommer dock öka markant då jag upptäckt att denna sida är riktigt trevlig.. Gillar norrland och skulle vilja komma i kontakt med någon för skogsfågel jakt och älg då jag bara jagar småvilt själv. Gillar vintern och skidor Jagat sedan 15 års åldern och hoppas kunna gå ute i skogen tills jag är 105 år.... Ha det bra där ute / Andreas
Publicerat Januari 9, 200719 yr Tack.. Lycka till med jakten! Hej och välkommen , strålande med lite fler Upplänningar Mvh Jansson