simonarvestrand 159 Publicerat Februari 10 Det skall nu in en ny hund i flocken här hemma. En Beagle tik. Vi kommer inte överens om namn så vi behöver tips, ett namn som är lätt att ropa och som är jakt/vilt-relaterat. Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
Sjöfaran 31 Publicerat Februari 11 19 hours ago simonarvestrand sa: Det skall nu in en ny hund i flocken här hemma. En Beagle tik. Vi kommer inte överens om namn så vi behöver tips, ett namn som är lätt att ropa och som är jakt/vilt-relaterat. Diana Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
tecno 471 Publicerat Februari 11 Dolly Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
Eamonn 12 Publicerat Februari 11 På det temat har vi också Atena. Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
Eamonn 12 Publicerat Februari 11 3 minutes ago Eamonn sa: På det temat har vi också Atena. Ser när jag kollade upp att jag syftade på Artemis, där har du ett utmärkt smeknamn i Ärtan. Min hund heter Aino och kallas ofta Aikis. Ibland har folk lite kul och säger det på engelska istället för finska 🙂 Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
Dansken 16 358 Publicerat Februari 11 Dolores Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
faxe 9 472 Publicerat Februari 11 Izza. Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
simonarvestrand 159 Publicerat Februari 11 inte fångat mig än. just nu ligger hylsa och ripa högst på listan men fortfarande inte hittat det optimala namnet. valpen kommer ju först imorgon så gott om tid Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
Vildand 87 Publicerat Februari 11 Tikka Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
simonarvestrand 159 Publicerat Februari 11 16 minutes ago Vildand sa: Tikka Har försökt med den men frugan är skeptisk. Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
vildmark 1 009 Publicerat Februari 11 sako? Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
simonarvestrand 159 Publicerat Februari 11 2 minutes ago vildmark sa: sako? tror jag jagat med 4 olika sakohundar senast året, lite väl vanligt även om det är ett bra namn. Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
Mulle mek 100 Publicerat Februari 11 Speja, Vilda, Snoka, Sickan, Bagels. Britta😁 Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
vildmark 1 009 Publicerat Februari 11 tassa, spela, speja, söka, spana idun, saga, freja Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
vildmark 1 009 Publicerat Februari 11 Rut-Marie... Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
vildmark 1 009 Publicerat Februari 11 Meduza... Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
Takko 2 761 Publicerat Februari 11 Ladda är inte dumt. Tycker det är suveränt om jag haft en tik. Pipa, Driva, Kula, Jaga, Skotta, Skalla, finns många.... Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
Dansken 16 358 Publicerat Februari 11 Svea 1 Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
culot 1 431 Publicerat Februari 11 Jag har haft en som hette Mossberg och Grannen en Benelli /P Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
Franchi 15 Publicerat Februari 11 Aya Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
HuggyBear 1 234 Publicerat Februari 11 Sponjetta!❤ 🤗 Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
Eamonn 12 Publicerat Februari 11 Ursa Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
simnil 10 Publicerat Februari 12 Sambons Beagletjej heter Irma 😃 Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
Dansken 16 358 Publicerat Februari 12 Amazon Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser
tecno 471 Publicerat Februari 12 Mindi Dela det här inlägget Länk till inlägget Dela på andra webbplatser