Publicerat Mars 22, 20197 yr Är det någon som provat att göra "tjälknöl" med sous vide, dvs tillaga direkt från fryst? Några tips kring det?
Publicerat Mars 22, 20197 yr Jupp! Det går bra. Har kört stek, fransyska, ytterlår av hjort och ren. Köttet direkt från frysen krydda i påse och sedan ca 14 timmar i 56 grader. Sedan 3 timmar saltlag. Bon Apetitio!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.