Publicerat Januari 13, 200719 yr Jag är en skåning född -70 som jagat sedan barnsben. Har 2 wachtlar och jagar gärna med dem så ofta det går. En lite äldre född -99 och en född -05. Mycket jobb med dem när de är små men det skänker mig mycket glädje när det fungerar i skogen. Fru och två barn. En av favoritjakterna är gåsjakt som jag gillar mycket men även att jaga med hunden. Sitter då och då på grisåtel men mest blir det drevjakt med hundarna. Övningsskjuter frekvent och gärna. Jagar så mycket jag kan och hinner men tycker att tiden inte alltid räcker till. Jobbar som No-lärare samt är fackligt aktiv i Lärarförbundet. Jag är också mycket ute i naturen även då det inte är jakt, plockar svamp och andra frilufts-aktiviteter. Har gästat ett tag och tycker att det var på tiden att jag registrerade mig. (Uppdaterade mina uppgifter i alla fall) Edit by me: Jag tyckte att de uppgifterna inte stämde, min ålder, osv.... så jag ändrade dem. Redigerad Juni 10, 201213 yr med merkel
Publicerat Januari 13, 200719 yr Lät som en kopia av mig nästan bortset från åldern och geografin ;D Annars såg jag mycket klokt, drilling, 9,3 andra ungen på G och Wachtlar. Välkommen!
Publicerat Januari 14, 200719 yr Välkommen! Hmm gås sa du... på sikt kanske man kan få knycka lite gåsjakts-knep av dig?
Publicerat Januari 15, 200719 yr Författare Jooo... Bara fråga vad du vill veta, påstår inte att jag är någon professor i ämnet. Det finns säkert fler som är lika duktiga eller bättre men jag står givetvis till förfogande med det som jag vet. Fråga på bara! Vi kanske kan utbyta ideer? Det är en spännande jakt som man nästan alltid ser djur på. Svårt också, tycker jag. Man kan vara ganska social och sitta och snacka utan att det gör något. Får också tacka för det varma välkomnandet! Man känner sig glad att få logga in efter en stressig arbetsdag. Tack alla!