Publicerat Augusti 10, 20197 yr Detta är en populär post. Har ett par gamla kokböcker hemma som jag tycker att det kan vara kul att bläddra i emellanåt, hittade i den ena följande om vildsvin och grävsvin. Kanske något för den vågade kocken? /Patrik
Publicerat Augusti 11, 20197 yr Jag har lika bok här, ingår i mitt "in case of" bibliotek bredvid soldf och S.A.S överlevnadshandbok. Går i princip att äta det mesta, bara det tillreds rätt.
Publicerat Augusti 11, 20197 yr Författare 2 hours ago karelsk blandning sa: Vad står det om björnköttet? Finns recept på halstrade björntassar och björnstek om jag minns rätt, jag kan fota av dom sidorna om du vill. /Patrik
Publicerat Augusti 20, 20197 yr På 2019-08-11 at 23:18 Patrik L sa: Finns recept på halstrade björntassar och björnstek om jag minns rätt, jag kan fota av dom sidorna om du vill. /Patrik Hade varit i intressant se om du har möjlighet lägga ut bild.
Publicerat Augusti 20, 20197 yr Författare 10 hours ago karelsk blandning sa: Hade varit i intressant se om du har möjlighet lägga ut bild. Bon apetit! /Patrik
Publicerat Augusti 20, 20197 yr Författare 5 hours ago Eamonn sa: Det vore kul att läsa ifall det står något om bäversvansar. Inget om bäver tyvärr.
Publicerat Augusti 21, 20197 yr "Köttet är mycket gott" Vad stod det mer om grävlsvinet? Man blir ju nyfiken!
Publicerat Augusti 21, 20197 yr Författare 1 hour ago redtop sa: "Köttet är mycket gott" Vad stod det mer om grävlsvinet? Man blir ju nyfiken! Bara det som var på dom två sidorna /Patrik
Publicerat Augusti 21, 20197 yr 33 minutes ago, Patrik L said: Bara det som var på dom två sidorna /Patrik Ah, missade att det var en sida till
Publicerat Augusti 22, 20197 yr På 2019-08-20 at 23:30 Patrik L sa: Inget om bäver tyvärr. Ok, intressant läsning hur som helst ?