Publicerat Januari 17, 200719 yr Jag är en sent frälst jägare tog jägarexamen-04,har väl hållt på med skytte i olika former sedan 14års ålde,fyller 49 i juni,och är en av dom som är beroende av övriga jägarkårens välvilja för att få jaga,men har några erbjudanden om medlemskap som ser hoppfulla ut.Men då kommer jag bjuda igen tackolov så är jag omgiven av generösa jaktkamrater,Jag bor i Vallentuna med en förstående fru ;D ;D
Publicerat Januari 17, 200719 yr Välkommen! ;D Det är alltid trevligt att vara omgiven av goda och generösa jaktkamrater!
Publicerat Januari 17, 200719 yr Välkommen till detta eminenta forum Själv har jag mark i Vallentuna plus att jag snyltar lite på en annan där Mvh: Jansson
Publicerat Januari 17, 200719 yr Välkommen hit! Verkar som om det bara är 3 st 08:or söder om stan ;D Hur som....Varmt välkommen
Publicerat Januari 17, 200719 yr välkommen! Som Roggman66 sa, men en stockholmare till är alltid bra! ;D
Publicerat Januari 17, 200719 yr välkommen! Som Roggman66 sa, men en stockholmare till är alltid bra! ;D Upplänning har en bättre klang ;D ;D ;D
Publicerat Januari 17, 200719 yr Hej och välkommen hit! Upplänning har en bättre klang ;D ;D ;D Helt rätt det andra ordet skär sig på något sätt
Publicerat Januari 17, 200719 yr Författare Tack för alla varma välkomnanden,jag tyckte väl att det var dags att presentera sig efter drygt ett år på forumet 8) 8) Christer
Publicerat Januari 20, 200719 yr Hej och välkommen hit!Helt rätt det andra ordet skiter sig på något sätt
Publicerat Januari 29, 200719 yr Författare Välkommen till detta eminenta forum Själv har jag mark i Vallentuna plus att jag snyltar lite på en annan där Mvh: Jansson [/ quote]Hör gärna av dig om du behöver hjälp här i Vallentuna står alltid kaffet på Ps:Var i Vallentuna MVH:Christer