Publicerat Januari 20, 200719 yr Ja, vad kan jag säga? Jag lider verkligen med dig. Kan bara ana hur jag skulle känna om det var jag. Hoppas du snart får reda på vad som hänt i alla fall! // John
Publicerat Januari 20, 200719 yr Författare Tack alla vänner för all er tröst det lindrar mitt blödande hjärta :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Publicerat Januari 20, 200719 yr Ledsen, sånt är inte rättvist. En så und hund ska inte bara gå bort, livet är orättvist ibland.
Publicerat Januari 20, 200719 yr USCH DÅ!!! Beklargar sorgen till 100% =(=(=( :'( :- :-[ :-[ :'( :'( :'(
Publicerat Januari 20, 200719 yr F*n va trist :'( :'( Vet hur jävla tråkigt det är, tyvärr :'( Lider med dig
Publicerat Januari 31, 200719 yr Författare Fick svar idag av vetrinären det va akut hjärtmuskel inflammation :( . Det ända som va bra med det va att det inte va förgiftning av nogotslag. Saknaden e stor :'( :'( :'(. Vi får se det blir för hund framöver troligt vis en BT.