Publicerat Juni 24, 20205 yr Cagliari. Dit var min Gammelmorfar på väg till från England med hans ångare "Ekliptika" lastat med kol då dom förliste och sjönk i Biscayen i en storm 1914. Bara det ?
Publicerat Juni 24, 20205 yr Författare Nu har det kommit till utlämningsstället. ? Så ikväll ska det förhoppningsvis rullas. ? Tog "bara" 11dgr från Danmark. Fattas nu bara att kartongen är trasig och innehållet är borta. Nu väntar jag bara på en sändning som gick från Jönköping i måndags men kom till Umeå igår. ? Redigerad Juni 24, 20205 yr med OlaK
Publicerat Juni 24, 20205 yr Författare Det gick hyfsat bra att rulla. ? Ska införskaffa ett bättre borrstativ. Det jag gjorde på yrkesskolan 76 är lite ostadigt.
Publicerat Oktober 15, 20223 yr På 2020-06-12 at 10:54 culot sa: Tänk på att jänkare inte är några finlirare när det kommer till ladda hagel, finlirarna hittar du i Italien. Jag en otp omv från siarm. Men jag lyckas inte alls få till det. Hur bär man sig åt?!
Publicerat Oktober 18, 20223 yr På 2022-10-15 at 09:30 Freddy sa: Jag en otp omv från siarm. Men jag lyckas inte alls få till det. Hur bär man sig åt?! Ta några bilder på resultatet