Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
www.anglavakter.com

• Similar Content

• redtop
      By redtop
      Nyligen har  högsta förvaltningsdomstolen slagit fast att fotografering från drönare ska räknas som kameraövervakning. På detta följer en debatt och där ramlar jag på följande artikel:
      http://360media.se/kameraovervakningslagen-galler-inte-eu-fotograferforetag-som-inte-ar-etablerade-i-sverige/
      Den är intressant för att man skulle även kunna peta in åtelkameror i det här facket. Skulle det rent juridiskt vara möjligt att sätta upp en åtelkamera så att den skickar bilder till någon som är etablerad i ett annat EU-land än Sverige, och därmed skulle den inte falla under kameraövervakningslagen och då inte behöva tillstånd från Länsstyrelsen?
      Om det är på det viset finns det ju en affärsidé att sätta upp en verksamhet i ett annat EU-land som tar emot bilder och presentera dem på en website där svenska användare kan logga in och se bilderna från "en viss kamera". Kringå lagen? Kanske inte. Tänja på lagen och utnyttja tolkningar? Definitivt!

• vildmark
      By vildmark
      Jag köpte en moultrie åtelkamera för några år sedan.. Displayen fungerar inte längre på kameran och den är således obrukbar..surt när man gett 2000kr och knappt använt den..(15-20bilder)
      Finns det någon som reparerar åtelkameror i Sverige?..garantin har gått ut...
      Verkar vara vanligt att kameror pajar på nåt/några år...
    • predatorjegern
      By predatorjegern
      Jag har ett väldigt konstigt problem med min åtelkamera! Det är en uovision um565. Den tar och skickar bilderna via mail när jag är i närheten ca 2km.. men när jag är hemma ca 1 mil bort tar det kort men inget kommer till mailen utan sparas bara på kameran!! Ja kan inte förstå varför den gör så?! Någon som haft samma problem eller vet vad det beror på så är jag oerhört tacksam för all hjälp jag kan få!!! Mvh johan
    • Hampus Jonsson
      By Hampus Jonsson
      Hejsan! Jag fick en åtelkamera i julklapp som ska skicka sms till mig men jag får inte till att skriva in varken mitt mobilnummer eller mailadress… det följde inte heller med någon bruksanvisning för den. Dom skickade med en skiva som dom sa att det skulla vara en bruksanvisning på med den skivan är tom. Är det någon som vet hur jag ska göra för att kunna fixa detta? Tack på förhand!
    • Emil Elmgren
      By Emil Elmgren
      Har en acorn 5310 med gprs inställningar som jag inte får att fungera. Det står när jag öppnar kameran telia och två streck och ett G i ena hörnet men får inga bilder till mailen. Har telia refil med ett års surf.
      Smpt serven ska den vara telias smpt eller hotmails?

Detta är inställningarna jag har nu.

APN: online.telia.se
      Account:
      Password:

Sender
      Smpt server: smpt.live.com
      Port: 25
      Sender mail: Mitt mailkonto från hotmail
      Password: Hotmail lösen

Recipients
      Email 01 : Min mottagar mail

Rickard Byström

behöver hjälp med åtel kamera

Recommended Posts

Rickard Byström

Hej

Jag har en Suntec HC 300M med simkort ifrån Lycamobile som jag inte får till.......

Den skickar inte bilderna och förstår inte vad felet är.

Hoppas någon kan hjälpa mig.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Nord Goofy

Account är fel det ska stå lmse