Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är shamani?

Featured Replies

Publicerat

Hej, allihopa!

Just nu känner jag lite som rogge 49...Det är tredje försöket på att skriva en liten introduktion av mig själv... Första gången skulle jag förhandsgranska det jag hade skrivit - hade skrivit alldeles för mycket så det var ju en del att läsa igenom - och medan jag läser ser jag något jag måste ändra...och klickar väl på fel tangent och allt är borta...:(

Men jag ger mig ju inte i första taget så jag börjar om. Gör en radikal förkortning jämfört med det jag skrev innan och bestämde mig för att inte förhandsgranska utan bara posta det. Eftersom jag skriver för tredje gången så inser ni ju att det inte funkade...Vad som hände denna gången? Time out...:( Jag hade blivit utloggad innan jag var klar... Kan upplysa om att jag satte onlinetiden till 3 timmar...

Ok. Introduktion av shamani. Vem e hon? En glad, halvgalen skit som jagar följande: Male Homosapiens och insekter. Vapen? Leende, charm och tofflor. Tofflorna används inte på homosapiens - annat än i nödfall.

Däremot är jag förtjust i fiske! :) Helst makrillmete ( myggen hittar mig inte på havet! )

Hur jag hamnade här? rogge 49  ;D

Bor på västkusten och besöker skogen endast för att plocka svamp. Som jag inte ens äter...

Så jag hoppas jag är välkommen med myggbett och kastspö/makrillmete istället för jaktstövlar och gevär!

Shamani

Publicerat

Hej & välkommen hit!

:D

Publicerat

Här är alla Välkomna, till och med Nordulv ;D

Har nu Rogges fantasi också förgyller du nog ändå.

MVH

Publicerat

Välkommen! ;D

Publicerat

Alla kan känna sig välkomna tycker jag även en Makrillmetare ;D ;D

MVH Christer

Publicerat

Varmt välkommen!

Publicerat

välkommen.. jag ha inte fått nån makrill än och om jag skulle få en i dom norrlandssjöar som jag fiskar i, så skulle jag inte veta va de va fö nått och kalla de mört istället..

nå iaf välkommen :)

Publicerat

Älskar makrill och hon med charm. Ä fan nu kom sambon. Välkommen iallafall

Publicerat

Välkommen hit ska du absolut vara men.... Varför plocka svamp om du inte ens äter den?

Publicerat

Låt gå då!  >:( .......................  ;)

Välkommen!  ;D

Publicerat

Hej och välkommen hit, vem vet kanske du tröttnar på fisk och homosapiens och köper dig ett gevär :o

Publicerat
  • Författare

Tjabba, grabbar! ;)

Jag har gjort'et igen....förhandgransk och ser något som ska rätta till och vips! så är arbete ogjort...  :( Kan man inte göra så att man inte KAN ta bort förhandsgranskningsproblemet?? Eller bara få upp ett fönster som säger: "Du vill inte bli av det allt det arbete du har lagt ner, va? Ändra då på rätt ställe - dumhuvud!"  ;D

Nåja, jag ville bara tacka för det varma välkomnandet jag har fått än så länge! Jag kommer att återkomma med ett och annat ord och med lite svar på era undringar. Ok, nej, jag stavade inte fel...jag hade inte för avsikt att skriva hundringar! :D

Ce Ya Around Boys and Girls! Natti för i dag!

Shamani  8)

Publicerat

;)

Välkommen !

/H

Publicerat

Välkommen

Publicerat

Västkustbo ??? det är jag med

så mycket VÄLKOMMEN ! ;D

mvh. Bert

Publicerat

Välkommen!!!

Publicerat
  • Författare
Här är alla Välkomna, till och med Nordulv ;D

Har nu Rogges fantasi också förgyller du nog ändå.

MVH

Nja, jo...lite av roggies fantasi har jag väl kanske, men jag tror inte jag trolla fram dom så enastående bra som han gör  ;D Men jag hoppas väl att kunna trolla fram ett och annat leende i alla fall... ;)

Publicerat

vilken tur att du hamnade i ett forum med högt i tak & öppna famnar ;)

Publicerat
  • Författare
välkommen.. jag ha inte fått nån makrill än och om jag skulle få en i dom norrlandssjöar som jag fiskar i, så skulle jag inte veta va de va fö nått och kalla de mört istället..

nå iaf välkommen :)

HUmor har du i alla fall! Skulle du få en markrill i sötvatten överhuvudtaget, då har du bannemig jobbat bra! Enda tillfälle jag fick makrill i sötvatten var när pålägget på mackorna var makrill i tomatsås och dom hamande i plurret.... ;D

Publicerat
  • Författare

Tack Ullmenkott! Jag har tur ibland....;)

Publicerat

har du svårt att sova ,själv jobbar jag :(

Publicerat
  • Författare

Nej, jag inte svårt att sova, jag har problem med att komma mig i säng! Finns för mycket underhållning här ju!!! ;D

Publicerat

alltid trevligt med sällskap genom natten 8)

Publicerat

Välkommen!!

Publicerat

Välkommen hit  ;D