Publicerat April 30, 20224 yr 15 minutes ago MagnusN sa: Stora galtar ser ut så här Ja, det var ju en respektingivande pjäs.
Publicerat April 30, 20224 yr 2 hours ago hs_merkel sa: väl vid bilen löser det sig om man inte är så rädd om grejerna. Vad är det som man kan förvänta sig hända vid bilen !?
Publicerat April 30, 20224 yr Om du tittar på grisen bak på jeepen så har den långt strutformat huvud utan betar.
Publicerat Maj 1, 20224 yr 3 hours ago MagnusN sa: Om du tittar på grisen bak på jeepen så har den långt strutformat huvud utan betar. Ja, och !?
Publicerat Maj 1, 20224 yr 4 hours ago MrT. sa: Vad är det som man kan förvänta sig hända vid bilen !? Få upp den i korgen. Har som medar man lägger på sidan sen drar man pulkan upp på dem. Ibland far någon iväg och hela skiten välter. Dovhjort horn och gris med betar ger fina repor i både plast och plåt!
Publicerat Maj 1, 20224 yr 3 hours ago hs_merkel sa: Få upp den i korgen. Har som medar man lägger på sidan sen drar man pulkan upp på dem. Ibland far någon iväg och hela skiten välter. Dovhjort horn och gris med betar ger fina repor i både plast och plåt! Aha, jag förstår.
Publicerat Maj 12, 20223 yr Detta är en populär post. Heckpacken är nog en av de bättre investeringarna jag gjort, haft min i 6-8 år eller nåt sånt. Kört döda djur, slaktrester, motorsåg, snöslunga, gräsklippare, båtmotorer, soppadunkar, björkar till midsommarpynt etc etc. Endast fantasin sätter gränser. Men vad den ska in i bilen och göra när den inte används förstår jag inte? Den är ju inte direkt i vägen där bak på kroken. Lastat lagom och ibland för mycket...
Publicerat Maj 14, 20223 yr Detta är en populär post. Glöm inte att spänna fast om ni ska köra fort på dålig väg.
Publicerat Maj 14, 20223 yr På 2022-05-12 at 06:33 mbbohman sa: Men vad den ska in i bilen och göra när den inte används förstår jag inte? Den är ju inte direkt i vägen där bak på kroken. Tar mindre plats längsgående. Kan vara praktiskt t ex om man skall fickparkera inne i centrum eller på någon annan plats där det är trångt. Sedan riskerar man inte att dra i den i något, om man tvingas göra en skarp u-sväng. Men jag håller med dig i det att det är onödigt att ha den i bilen, jag kommer nog att släpa ner min i källaren alt. upp i lägenheten när den inte används eller skall användas....
Publicerat Maj 14, 20223 yr 1 minute ago MrT. sa: Tar mindre plats längsgående. Kan vara praktiskt t ex om man skall fickparkera inne i centrum eller på någon annan plats där det är trångt. Men jag håller med dig i det att det är onödigt att ha den i bilen, jag kommer nog att släpa ner min i källaren alt. upp i lägenheten när den inte används eller skall användas.... Du är inte gift va?
Publicerat Maj 14, 20223 yr 3 minutes ago Dansken sa: Du är inte gift va? Inte ännu, (och det kommer nog att förbli så, som det ser ut). Och om så skulle bli (vilket jag håller som osannolikt), får jag väl släpa ner den i källaren, alt. upp på vinden .
Publicerat Maj 14, 20223 yr Detta är en populär post. 19 minutes ago MrT. sa: Inte ännu, (och det kommer nog att förbli så, som det ser ut). Och om så skulle bli (vilket jag håller som osannolikt), får jag väl släpa ner den i källaren, alt. upp på vinden . Jag skulle inte ens själv villa ha Heck- Pack'en in i huset efter en tids användande: Den doftar inte viol kan jag säga 😉 En gång då jag hade käring boende här värmde jag ett par Harley toppar i ugnen då jag skulle byta ventilstyrningar. Hon kom hem tidigare än beräknat, och det var obra...............
Publicerat Maj 14, 20223 yr Just now Dansken sa: Jag skulle inte ens själv villa ha Heck- Pack'en in i huset efter en tids användande: Den doftar inte viol kan jag säga 😉 Tanken slog mig senare. Efter ett tags användande när man transporterat ett par (urtagna) djur, lär den inte vara så fräsch nä. 1 minute ago Dansken sa: En gång då jag hade käring boende här värmde jag ett par Harley toppar i ugnen då jag skulle byta ventilstyrningar. Hon kom hem tidigare än beräknat, och det var obra............... Har jag inga som helst problem att tro, nä .