Publicerat 10 timmar sedan %d hr Idag fick jag ett brev på Kirva från Försäkringskassan där jag fick tillbaka 90 kr i elstöd. Bättre än inget alls.😁Det är skillnaden från att bo i hus jämfört med lägenhet för förra gången fick vi runt 6000 kr om jag inte minns fel.😄
Publicerat 4 timmar sedan %d hr 5 hours ago lsjonsson sa:Idag fick jag ett brev på Kirva från Försäkringskassan där jag fick tillbaka 90 kr i elstöd. Bättre än inget alls.😁Det är skillnaden från att bo i hus jämfört med lägenhet för förra gången fick vi runt 6000 kr om jag inte minns fel.Fick 450kr för jan/feb för ett hus. De var 14 öre per förbrukad kWh som understeg 10000kwh
Publicerat 4 timmar sedan %d hr Just now HQA1640 sa:Fick 450kr för jan/feb för ett hus. De var 14 öre per förbrukad kWh som understeg 10000kwhSe där ja. Det var inte mycket.
Publicerat 1 timme sedan %d hr 3 hours ago HQA1640 sa:Fick 450kr för jan/feb för ett hus. De var 14 öre per förbrukad kWh som understeg 10000kwhCa. 850:- ska de betala till mig. 26 öre, elområde 3.