Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ut med den rödgröna röran!

Featured Replies

Publicerat

Hmmm.

Ang. Allard, och om man måste välja, så:

Vill man ha ett fint värdegrundsnyspråk, som verka säga en sak där du rent av blir varm i hjärtat men är något annat, där du får betala för att böja dig fram och ta den där .... Har man den läggningen så   visst   får    man   det   men….        Det skrattas i Banken.

Jag personligen tar heller då ett kantigare rakare ärligare språk, där jag slipper betala (så mycke) och definitivt inte blir r..-k…….  ’Känns’ bättre på nå vis. För mig iaf.

Truman show fortsätter, tyvärr. /P

• Svar 3,6k
  • Visningar 248,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Publicerat
15 minutes ago PAS sa:

Hmmm.

Ang. Allard, och om man måste välja, så:

Vill man ha ett fint värdegrundsnyspråk, som verka säga en sak där du rent av blir varm i hjärtat men är något annat, där du får betala för att böja dig fram och ta den där .... Har man den läggningen så   visst   får    man   det   men….        Det skrattas i Banken.

Jag personligen tar heller då ett kantigare rakare ärligare språk, där jag slipper betala (så mycke) och definitivt inte blir r..-k…….  ’Känns’ bättre på nå vis. För mig iaf.

Truman show fortsätter, tyvärr. /P

Vi får se hur det går för allard min förhoppning är att han kommer in på nån plats från rödgröna rörans sida.

Kan bli intressant i riksdagen iom hans ifrågasättande inom bl.a ekonomi och slöseri där lite risk att han blir långvarig dock men är nog vinden som behövs för att bli av med värdegrund tjafset som genomsyrar politiken nu

Publicerat
3 hours ago killer_mouse sa:

Vi får se hur det går för allard min förhoppning är att han kommer in på nån plats från rödgröna rörans sida.

Kan bli intressant i riksdagen iom hans ifrågasättande inom bl.a ekonomi och slöseri där lite risk att han blir långvarig dock men är nog vinden som behövs för att bli av med värdegrund tjafset som genomsyrar politiken nu

Markus Allard i intervju: "– Vad ska hända nu om Ryssland börjar rulla vidare, undrar Markus Allard.

– Ska vi vara beredda att skicka våra söner och döttrar till något djävla krig i Baltikum då? Eller vad fan är det som är på gång?"

och en hel del annat dumt finns att läsa i Strömans NA

https://www.na.se/opinion/ledare/markus-allard-drommer-om-narmare-relation-med-ryssland/

Publicerat

Har man ens halvhjärtat följt konceptet Allard så tror jag få har missat att NA hatar honom och beter sig rätt uselt i sina skriverier.. Han hatar tillbaka iofs 😁

Publicerat
1 hour ago, Slommen said:

Markus Allard i intervju: "– Vad ska hända nu om Ryssland börjar rulla vidare, undrar Markus Allard.

– Ska vi vara beredda att skicka våra söner och döttrar till något djävla krig i Baltikum då? Eller vad fan är det som är på gång?"

och en hel del annat dumt finns att läsa i Strömans NA

https://www.na.se/opinion/ledare/markus-allard-drommer-om-narmare-relation-med-ryssland/

Har lyssnat tillräckligt på honom för att veta att han inte är välkomnande för ryska invasioner. Han har dock varit rätt tydlig med att vi ska skicka pengar när det faktiskt behövs. När han kritiserar utlandsstöd så har mer eller mindre alltid hans motståndare styrt in samtalet på "men Ukraina då". Varvid jag har hört honom vara okej med stödet dit och att besegra ryssarna, men det han egentligen pratade om är allt annat stöd.

Dvs, detta med Ukraina och Ryssland blir ett sätt för "klägget" att skydda övrigt utlandsstöd från kritik och attack. Därmed är jag inte förvånad över att journalister går hårt åt honom för just det....igen...

Jag är övertygad om att Allard inte bryr sig nämnvärt alls om att det förekommer ett rejält stöd till Ukraina, men han vill fokusera på att minimera bullshit-stöd till resten av världen. Det är dock some.agt nästan omöjligt att få fram i en politisk debatt utan att samtalet av någon anledning styrs tillbaka till Ukraina, dock..