Publicerat 2 timmar sedan %d hr 4 minutes ago Hipshot sa:Och Sigtuna..Jävla soppa..Ja, det var det verkligen.☹️
Publicerat 2 timmar sedan %d hr Detta är en populär post. Vi var naiva—— nu är jag lite färgad men klart är att där har varit en klar valpåverkan idén är försvaga känslan av demokratin med mera, vi har redan personer som tjänar på en polarisering i samhället och detta är exempel på det. Vi kommer nog aldrig till botten med vem och eller vad som ligger bakom men vi får ju helt klart lägga till momenten,”-jag intygar att detta val är mitt fria val, att jag inte erhåller direkta eller indirekt ersättning för min röst, att ingen otillbörligt har påverkat mig i mitt val” med straffansvar. Klart är att tar man 2-500 kr för sin röst bör man förlora rätten att rösta i 2-5 år.Fn vad jag blir förbannad./C
Publicerat 2 timmar sedan %d hr 4 minutes ago Christian N sa:Vi var naiva——nu är jag lite färgad men klart är att där har varit en klar valpåverkan idén är försvaga känslan av demokratin med mera, vi har redan personer som tjänar på en polarisering i samhället och detta är exempel på det.Vi kommer nog aldrig till botten med vem och eller vad som ligger bakom men vi får ju helt klart lägga till momenten,”-jag intygar att detta val är mitt fria val, att jag inte erhåller direkta eller indirekt ersättning för min röst, att ingen otillbörligt har påverkat mig i mitt val” med straffansvar.Klart är att tar man 2-500 kr för sin röst bör man förlora rätten att rösta i 2-5 år.Fn vad jag blir förbannad./CEtt EU-val o ett riskdagsval. I mina ögon är väl det i minsta lagret. Kanske 10 år. 2 EU-val o 2 riskdagsval och enbart enkelt medborgarskap, svenskt med andra ord.
Publicerat 1 timme sedan %d hr Jag har liksom väldigt svårt att valfusket är begränsat till typ 2 personer i Borlänge. Eller tre-fyra orter till för den delen.
Publicerat 33 minuter sedan %d min Är helt övertygad om att det förekommit rent fusk,felaktigheter och valpåverkan. Samtidigt är det också rimligt att fundera på vem som skulle tjäna på att vi tvivlar på det demokratiska systemet (Ryssland för den som inte kan komma på det själv ...).Hoppas nu på att med tanke på uppmärksamheten att det åtminstone blir omval i Dalarna och att man ser över hur man ska göra röstningen säkrare (utan att riskera valhemligheten).