Publicerat 6 timmar sedan %d hr 31 minutes ago kkjon sa:Är det bara jag som lyckats ändra något eller är det mer allmänt att man hamnar i trådstarten istället för första olästa inlägget?Lite störigt är det.Blev nog så efter en uppdatering. Om du gör enligt följande så kan du fixa det: Profilnamnet/Ditt konto uppe i högra hörnetKontoinställningarSettings AreaContent preferenses
Publicerat 5 timmar sedan %d hr 1 hour ago kkjon sa:Är det bara jag som lyckats ändra något eller är det mer allmänt att man hamnar i trådstarten istället för första olästa inlägget?Lite störigt är det.Du är inte ensam om det felet.☹️
Publicerat 1 timme sedan %d hr 5 hours ago kkjon sa:Är det bara jag som lyckats ändra något eller är det mer allmänt att man hamnar i trådstarten istället för första olästa inlägget?Lite störigt är det.Samma här, men klickar jag på rubriken istället brukar jag hamna rätt.
Publicerat 30 minuter sedan %d min 6 hours ago kkjon sa:Är det bara jag som lyckats ändra något eller är det mer allmänt att man hamnar i trådstarten istället för första olästa inlägget?Lite störigt är det.Det har gjort en uppdatering igår tror jag..