Publicerat 11 timmar sedan %d hr 31 minutes ago kkjon sa:Är det bara jag som lyckats ändra något eller är det mer allmänt att man hamnar i trådstarten istället för första olästa inlägget?Lite störigt är det.Blev nog så efter en uppdatering. Om du gör enligt följande så kan du fixa det: Profilnamnet/Ditt konto uppe i högra hörnetKontoinställningarSettings AreaContent preferenses
Publicerat 11 timmar sedan %d hr 1 hour ago kkjon sa:Är det bara jag som lyckats ändra något eller är det mer allmänt att man hamnar i trådstarten istället för första olästa inlägget?Lite störigt är det.Du är inte ensam om det felet.☹️
Publicerat 6 timmar sedan %d hr 5 hours ago kkjon sa:Är det bara jag som lyckats ändra något eller är det mer allmänt att man hamnar i trådstarten istället för första olästa inlägget?Lite störigt är det.Samma här, men klickar jag på rubriken istället brukar jag hamna rätt.
Publicerat 6 timmar sedan %d hr 6 hours ago kkjon sa:Är det bara jag som lyckats ändra något eller är det mer allmänt att man hamnar i trådstarten istället för första olästa inlägget?Lite störigt är det.Det har gjort en uppdatering igår tror jag..
Publicerat 5 timmar sedan %d hr 1 hour ago Mr P sa:Samma här, men klickar jag på rubriken istället brukar jag hamna rätt.Testat och det fungerade med att klicka på rubriken.👍
Publicerat 1 timme sedan %d hr Varför hamnar man på första sidan när man klickar på en tråd? Oavsett hur många sidor det är i tråden? Irreternde
Publicerat 51 minuter sedan %d min 31 minutes ago hs_merkel sa:Varför hamnar man på första sidan när man klickar på en tråd? Oavsett hur många sidor det är i tråden? IrreterndeGör som Islänningen skrev iom verkar som standardinställningeb har ändrats
Publicerat 28 minuter sedan %d min 23 minutes ago killer_mouse sa:Gör som Islänningen skrev iom verkar som standardinställningeb har ändratsFunkar inte, kommer till rätt sida men inte sista inlägg