Publicerat Juli 29, 20223 yr 15 hours ago Lederhosen sa: Så ingen här skjuter "plåtbingo"? När jag är riktigt på humör och elak säger jag att för mig så får Jaktstig och N-trap / J-trap gärna dö ut , dock lär det aldrig hända då det för svenska landsbygdsskyttar är lika heligt som Tacomys på fredagar framför TV: n
Publicerat Juli 29, 20223 yr Detta är en populär post. 1 hour ago culot sa: Nu har vissa fortfarande vita tubsockor i sandalerna så för dem räcker IC gott Ja, vilka tokstollar det finns. Vita Tubsockor har man ju bara när man ska gå på lokal. 🤣
Publicerat Juli 29, 20223 yr Författare 5 hours ago, culot said: När jag är riktigt på humör och elak säger jag att för mig så får Jaktstig och N-trap / J-trap gärna dö ut , dock lär det aldrig hända då det för svenska landsbygdsskyttar är lika heligt som Tacomys på fredagar framför TV: n Men det är väl bra att de har en "lokal" så de inte är ute på gatan och gör fuffens? 😁 Skämt åsido så tror jag att det gör skyttet i landet mycket bättre. Även om jag håller med om att de borde öva mer och hålla på säkerheten.
Publicerat Augusti 5, 20223 yr På 2022-07-29 at 08:36 culot sa: När jag är riktigt på humör och elak säger jag att för mig så får Jaktstig och N-trap / J-trap gärna dö ut , dock lär det aldrig hända då det för svenska landsbygdsskyttar är lika heligt som Tacomys på fredagar framför TV: n Varför då?