Publicerat Maj 15, 200521 yr Hej ! Anna Norman de är ja de, är 21 år och bor i lax metropolen Byske! Mina intressen är främst jakt och fiske,och att bara få vara ute i skog och mark. Jag har en jämthund "Akke" som är 6 år och en riktig stjärna i älgmarkerna! har även skaffat mig en finskspets, Nila, underbar hund..mkt rolig jakt! Jag jagar det mesta som finns att jaga. :
Publicerat Maj 16, 200521 yr Välkommen hit. Jag var och hälsade på hos er igår (söndag), ingen förutom Adrian var hemma. Ha de gott.
Publicerat Maj 16, 200521 yr HEJ ANNA JAG FÖRESLÅR ATT DU TITTAR PÅ KETTUKILLERS PRESENTATION ;D ;D ;D ;D
Publicerat Maj 17, 200521 yr Författare HEJ ANNA JAG FÖRESLÅR ATT DU TITTAR PÅ KETTUKILLERS PRESENTATION ;D ;D ;D ;D jasså, det tycker du!
Publicerat Maj 17, 200521 yr anna lilla vad gör du nu för tiden då..dom har ju börjat få nå öring i älven nu.
Publicerat Maj 17, 200521 yr Författare anna lilla vad gör du nu för tiden då..dom har ju börjat få nå öring i älven nu. Jag är på skolan i Älvdalen än...så jag har int hunnit hem å fiska nå!...första laxen är ju tydligen tagen..vad jag har hört!
Publicerat Maj 17, 200521 yr Välkommen Anna! Du kan ju dra till Storån å pröva lite öring i dom berömda Nils Färnstöms åarna. //Nobbe
Publicerat Maj 18, 200521 yr HEJ ANNA JAG FÖRESLÅR ATT DU TITTAR PÅ KETTUKILLERS PRESENTATION ;D ;D ;D ;D Hörru Partys...vad är det du försöker säga??Är du avundsjuk för att du inte är västerbottning å har nära till mig..??Nåja..jag förstår dig...men vi syns väl kanske på söndag ifall du ska på provet....hoppas du klarar dig till dess ;D
Publicerat November 30, 200619 yr Jag är på skolan i Älvdalen än...så jag har int hunnit hem å fiska nå!...första laxen är ju tydligen tagen..vad jag har hört! välkommen! va äre fö skola i älvdalen?