Publicerat December 30, 20223 yr Det händer ju ibland att jag har otur när jag försöker tänka... Funderar på om loppet inte är spikrakt, borde inte det ha en viss inverkan?
Publicerat Januari 1, 20233 yr Författare På 2022-12-30 at 10:25 Gubbepåstubbe sa: Det händer ju ibland att jag har otur när jag försöker tänka... Funderar på om loppet inte är spikrakt, borde inte det ha en viss inverkan? Tycker att en Bartlein matchpipa borde vara rak...
Publicerat Januari 2, 20233 yr 16 hours ago josc72 sa: Tycker att en Bartlein matchpipa borde vara rak... Det är ju en definitionsfråga... Allt som tillverkas har toleranser. Du kan ju testa att sätta pipan i skruvstycke och knäcka den lite till vänster.🤣 Om du skjuter in mitt i på 300, vart sitter hålen på 100 då?
Publicerat Januari 2, 20233 yr Författare 11 hours ago Gubbepåstubbe sa: Det är ju en definitionsfråga... Allt som tillverkas har toleranser. Du kan ju testa att sätta pipan i skruvstycke och knäcka den lite till vänster.🤣 Om du skjuter in mitt i på 300, vart sitter hålen på 100 då? Ungefär 3,3 mm till vänster.
Publicerat Januari 2, 20233 yr 12 minutes ago josc72 sa: Ungefär 3,3 mm till vänster. Katastrof! Förstår att du är bekymrad. 😄
Publicerat Januari 3, 20233 yr Författare 20 hours ago Gubbepåstubbe sa: Katastrof! Förstår att du är bekymrad. 😄 Det retar mig att jag inte förstår varför den drar höger på 300 när den går mitt på 100 meter. Det är lite för mycket för att vara spin drift och det går heller inte ändra genom att flytta fästet på lådan. Jag är inte en sådan som bara köper att saker som är fel eller oförklarligt fortsätter vara det. Att jag heller inte vet eller kan räkna ut varför det är så stör mig. Så är det bara.
Publicerat Januari 3, 20233 yr Författare 59 minutes ago exabit sa: Bössan lutar åt höger? Får se. Skickat efter en libell.