Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Inköps-assistans

Featured Replies

21 hours ago Uhd358 sa:

Det är en halvis, Benelli Mygra och ja, med 70 läge och den ska vara lätt som en fjäder. Tänker mig att den är nischad mot stående fågelhundsägare som kanske föredrar en lättburen bössa och kan leva utan utan eller inte har så stora behov av tunga- eller magnumladdningar. Om inte annat var det väl så jag själv resonerade i jämförelse med ex en Beccaccia med 76 läge. Vikten är väl dock ungefär samma.

Ja och fjäderlätt och 35 gram 20/76   är knappast nån njutning ... 

19 hours ago Hipshot sa:

Men helvete vad den såg nice ut Mygran!!

Saknar fabrikatet som fan.. sälja två berettor och köpa Benelli igen kanske?

Du borde ju försöka få nån form av bössbytarantabus  inopererad :tongue:

1 hour ago culot sa:

Du borde ju försöka få nån form av bössbytarantabus  inopererad :tongue:

Har man blivit smittad av bössbytarviruset en gång, så finns det inget botemedel.  Funderar själv på att avyttra min Beretta 686 til förmån för en Winchester SX4.  Hade gärna behållit Berettan också, men med 6 vapen i skåpet redan, så blir det inte lätt att få licens på ett till.

Mm vet inte det.. har två grejer som suger lite, en bättre 325:a alt en äldre browningbock.. samt Benelli med normal kolv så man slipper den här förbannade Comfortech! Helst skulle jag vilja provskjuta.. samtidigt har jag två beretta automater idag så kan lätt kursa den nya som ffa är värd ngt och byta till en Benelli.

Btw.. sökt lite halvhjärtat efter efter den här Mygra.. hittar den utomlands, vart i sverige finns den?

28 minutes ago Hipshot sa:

Mm vet inte det.. har två grejer som suger lite, en bättre 325:a alt en äldre browningbock.. samt Benelli med normal kolv så man slipper den här förbannade Comfortech! Helst skulle jag vilja provskjuta.. samtidigt har jag två beretta automater idag så kan lätt kursa den nya som ffa är värd ngt och byta till en Benelli.

Hittar du ett bra objekt med comforttechkolv så är det bara att byta till rak limbsaverbakkappa så är comfortech som vilken annan som helst. Tycker att de obegripliga missarna har upphört sedan jag bytte. Sen missar jag ändå men det beror på operatörens dagsform.

BTW så var det en fin Raffaelo med trästock till bra pris på blocket. Samma stockkoncept som 828u.