Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kräkpublic service..

Featured Replies

• Svar 55
  • Visningar 7,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Samma sändning.. nedersta texten....

• detstorabla
    detstorabla

Kul grej! Jag var den som lade ut bilden först på twitter. Spred sig som en löpeld. Inte förvånad då det är så utstuderat vinklat…

• Har anmält till granskningsnämnden, lär inte göra någon skillnad, men då har man åtminstone inte bara knutit näven i fickan😠

Posted Images

Publicerat

SVT= samfundsnerbrytande Vegan Television. Vart det SVT propaganda dul tittade på`? 

Jag har en tjejkompis som vill ha en päls av lodjur. Tyvärr dåligt att hitta dem i min del av Svedala.

Publicerat

Ja, man kan väl utan att ljuga påstå att Statliga "oberoende" media är kraftfullt vinklat och färgat.

Både ur ett urbant och politiskt perspektiv.

Publicerat

Lägg ner, helst igår, å gör nå nya info kanaler från stat till folk.

Det vi har nu är synnerligen osmakligt osakligt politiskt vinklat. ’De’ har glömt sin uppgift samt vilka de ska representera å fått förtroende av. Sheepel. /P

Publicerat
2 hours ago PAS sa:

De’ har glömt sin uppgift samt vilka de ska representera å fått förtroende av. Sheepel. /P

Ja, faktiskt.

Både SVT och det i alla fall till del Statsägda TV4 har slagsida.

Inbjudna gäster i morgonsofforna har till övervägande del "de rätta värderingarna" och görs det mat så är det till 80 procent veganmat trots att alla som besökt en livsmedelsbutik vet att det på sin höjd borde vara 10.

Alla MP predikanter som borde ha 4.8 procent av media utrymmet och FI personligheter som borde ha 0.3 har tillsynes en jätte del av spelplanen till förfogande och får oftast mässa ut sina villfarelser utan några som helst mer verklighetsförankrade och relevanta motfrågor.

Uppe på det filtreras det som sänds ut ofta genom tjocka 08-glasögon.

Tvi-Fan, Nu känns det bättre....eller inte. 🤮

Publicerat

Det verkar också vara satt i system i nyhetsprogrammen att "tyvärr har vi lite problem med textmaskinen" så pöbeln inte förstår.

Med alla skattepengar dom får borde det inte finnas ett enda teknisk problem.

Publicerat

Om den skjuts under jakt så är det ju vår, typ mars månad i Sverige iaf. Om nu honan skjuts under en licens jakt så klarar den stackarn sig vad jag förstått här uppe iaf. Det hade vart hemskt synd om dom inte gjorde det.

På ett s-jakts beslut på en föryngring med 3 djur så skulle jakten rikta sig mot att skjuta ungarna. Var tre djur och två skulle skjutas. Konstigt om länstyrelsen delar ut en jakt och vet att inte ett av djuren överlever själv.

Publicerat
  • Författare

Med tanke på vurmen får våra rovdjur så är det garanterat utrett på alla ledder så ungarna lär klara sig, duktiga jägare är de ju rent genetiskt. Satt och glodde på skiten medans jag jobbade så jag kunde inte följa men vid ngt tillfälle var det dykare med som plockade upp ett gps halsband ur ett vattendrag.. Vad som sades i samband med detta vet jag inte men jag kan ana.. 

Publicerat
16 hours ago Hipshot sa:

Med tanke på vurmen får våra rovdjur så är det garanterat utrett på alla ledder så ungarna lär klara sig, duktiga jägare är de ju rent genetiskt. Satt och glodde på skiten medans jag jobbade så jag kunde inte följa men vid ngt tillfälle var det dykare med som plockade upp ett gps halsband ur ett vattendrag.. Vad som sades i samband med detta vet jag inte men jag kan ana.. 

Har svårt se att gps fungerade under vattnet men kanske sista positionen var ovanför vattnet.

Men det såg säkert ut bra på filmen.

• 3 weeks later...
Publicerat

Fast nu blir det annat ljud i debatten. EU-kommissionens ordförande Ursula von Der Layens gulliga ponny blev ihjälbiten av stora läskiga vargen och då skall genast en utredning tillsättas för att utreda vargens skyddsnivå i EU. 

https://www.svd.se/a/ve61jm/svensk-vargjakt-emot-eu-lag

Publicerat
11 minutes ago Fläskfia sa:

Fast nu blir det annat ljud i debatten. EU-kommissionens ordförande Ursula von Der Layens gulliga ponny blev ihjälbiten av stora läskiga vargen och då skall genast en utredning tillsättas för att utreda vargens skyddsnivå i EU. 

https://www.svd.se/a/ve61jm/svensk-vargjakt-emot-eu-lag

Visst är det märkligt så fort det kan hända grejer när någon storhövding råkar ut för något, elelr att en varg snubblar in i något stadsnära område....

Nästa så att man får för sig att det vore nyttigt att de som styr då och då utsattes för den verklighet dom tvingar på pöbeln!?!?!?

Fram för fler vindkraftverk, vargar och flyktingförläggningar i Stockholms innerstad och skärgård!!

....och riv bort några pendeltågsspår och inkommande högspänningsledningar samt tvinga riksdagsfolket att bekosta sina egna resor till och från jobbet när vi ändå håller på.

Synd blev det om vettigt folk som råkar bo där men.....

Publicerat

Eller låt de extrema rovdjurskramarna ha ekonomiskt ansvar för en lammgård nära ett vargrevir, tvinga riksdagsledamöter vara ute bland sina "kunder" mer än hälften av tiden de är folkvalda och skicka högerextremisterna till Afghanistan utklädda till kvinnor så blir det nog litet mer balanserad debatt och sakliga argument.

Publicerat

Varför är inte polisen på plats och griper terroristerna? https://www.jaktjournalen.se/aktivister-lyckades-inte-stoppa-vargjakt-i-varmland/

Sen när blev det kutym att (förvisso spela bra musik) åka runt och störa och förstöra?

https://www.naturvardsverket.se/allemansratten

Ponera att samma händer med ett gäng jägare som åker runt och spelar Håkan Hellström på högsta volym på terroristernas årsmöte då jävlar blev det nog insats styrka och förstärkningsvapen buren av helikopter och bandvagn.

Och samtliga berövades på sina licenser och vapen....

Publicerat

Lägg ner Public Service. Det går inte att reformera, ej att fixa budget. Propagandamaskinen måste bort.

Publicerat
3 hours ago redtop sa:

16% blir 25% !

Detta "självständiga och oberoende" SVT går från klarhet till klarhet när dom förvaltar våra skattepengar.

Dom kunde ju lika gärna byta ut SVT loggan mot Miljöpartiets så slipper dom hyckla.  🤮

Publicerat
  • Författare

16 % blev plötsligt 50%.. Yay!!

Publicerat

Urbaniserade Gröngölingarna verkar frisera siffror och vrida på sanningen lite hur som dom vill när något går emot dom, kanske drabbats av lite panikångest attack som gör att dom tvångsmässigt känner att dom måste skapa opinion ?  😁

Gäst
Det här ämnet är nu stängd för ytterligare svar.

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.