Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Seriös hageldude...

Featured Replies

Publicerat
57 minutes ago Droggot sa:

Egen kastare är guld. Jag fick en 12 V från hylte av frugan som fungerar riktigt bra för att vara en kinakastare.
Då kan man skjuta på den nivå man ligger på och öka svårighets graden när man blir bättre.

Provade lite sporting innan jag skaffade kastaren kände inte riktigt att jag förbättrades på samma sätt då vissa duvor var lätta och andra alldeles för svåra och man fick vänta en hel serie i mellan innan man fick testa den svåra igen.

Vore där emot intressant att testa sporting nu när man är lite mer tränad.

Då har vi nog samma, köpte min också på Hylte :)

Publicerat
6 minutes ago KJE81 sa:

Då har vi nog samma, köpte min också på Hylte :)

Koolt är du nöjd med din?
Min fungerar bra men krossar någon duva lite då och då men för det priset är det acceptabelt.
Jag köpte även en fjärrkontroll så man kan skjuta lite sida och mot duvor fast man är själv.
Ända nackdelen med fjärren är att det inte finns något skydd för tryckknappen så jag har lyckats stoppa den i fickan och då av misstag skickat iväg duvor. Riktigt farligt när man är flera.

Publicerat
47 minutes ago Droggot sa:

Tack för erbjudandet!👍
Detta låter riktigt intressant skall försöka få till lite tid för detta (jag har en 1 åring hemma så tidsbrist råder)
Skjuter ni på helger? Tror inte jag någonsin kommer hinna på vardagar.

Lördagar just nu+ons-tors från Maj. Tränar inte så mycket själv men har en adept som vill träna. Kommer självklart ner och introducerar dej om du vill. 10-14 på lördagar 18-21 ons Tor 

/K

Publicerat
5 hours ago Mad Mike sa:

Som culot skriver så är teoretisk fysik och praktisk fysik en sak, det spelar ingen roll hur duktig man är på det om man inte kan skjuta och häri ligger problemet, för få är så duktiga att detta spelar roll.

(Det är därför jag gillar Olympic och Azot)😉

Bror, jag säger bara Hubertus😎

Publicerat
47 minutes ago sidelock sa:

Bror, jag säger bara Hubertus😎

Åhhh saknad men ej glömd!!😎

Publicerat
2 hours ago Droggot sa:

Koolt är du nöjd med din?
Min fungerar bra men krossar någon duva lite då och då men för det priset är det acceptabelt.
Jag köpte även en fjärrkontroll så man kan skjuta lite sida och mot duvor fast man är själv.
Ända nackdelen med fjärren är att det inte finns något skydd för tryckknappen så jag har lyckats stoppa den i fickan och då av misstag skickat iväg duvor. Riktigt farligt när man är flera.

Jag tycker att den fungerar riktigt bra, har dock inte uppgraderat till fjärrkontroll än, men det låter ju lovande 👍🙂

Publicerat
  • Författare
58 minutes ago Mad Mike sa:

Åhhh saknad men ej glömd!!😎

Ska sopa iväg lite Hubertus på fredag och kolla om jag kan få en förnimmelse av dess storhet 😎

Publicerat
6 hours ago Ken1 sa:

Du har ju inte så långt till sorunda. Vi har iofs färdiga layouter på våran compak men vill du träna på specifika duvor är det bara att säga till. 

/K

Långt hit till södern, men samma gäller hos oss, man behöver inte följa layouten som finns utan kan vilken duva man vill. 

Hos @Ken1 i Sorunda kan man verkligen utveckla sitt skytte!! :wub:

Publicerat

Men oj - en amerikan som begriper! Det hade jag inte riktigt väntat mig...

"Wing shooting is all about pattern" - kunde inte sagt det bättre själv.

/T