Publicerat 7 timmar sedan %d hr Författare Detta är en populär post. Nu är hon äntligen hemma-min udda bössa.Heym köpte in 500st ruger1 lådor under 80-90talet och jag har nu nr 136- Heym Ruger 1 i 6.5x55.Lådan plockade dom ner och bytte vissa delar samt facettslipade allt.Canjartrycke (sjukt bra!)Handgjord gravyr och sniderier.Oktagonal pipa.Fabriksgjort hakmontage med tillhörande zeizz 2.5-10x52.Ser fram mot jaktsäsongen nu😃
Publicerat 7 timmar sedan %d hr Satan vad kul, det där känns inte som du, vilket gör det extra kul och spännande att följa 🙂👌🏻
Publicerat 6 timmar sedan %d hr Författare 49 minutes ago Joacim sa:Satan vad kul, det där känns inte som du, vilket gör det extra kul och spännande att följa 🙂👌🏻Säg inte det!😄 jag har ju haft en ruger1 i 7x57 mauser som jag ångrat att jag sålde.nu får jag ju något som tillgodoser både min tyska och amerikanska böjelse, helt enkelt det bästa från två världar!
Publicerat 4 timmar sedan %d hr Författare 1 hour ago Dansken sa:Tänk om den hade haft rak klassisk kolv.Jag har tre platser kvar, kan ju köpa en till😁
Publicerat 4 timmar sedan %d hr Författare Detta är en populär post. Bössan är helt oskjuten trots sina minst 40år.Först en soaker och sen dragning efter 45min, finns inget där inne.
Publicerat 1 timme sedan %d hr 3 hours ago Mad Mike sa:Bössan är helt oskjuten trots sina minst 40år.Först en soaker och sen dragning efter 45min, finns inget där inne.Känns nästan som en onödigt bra affär...
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.