Publicerat %s vid %s %d dy Detta är en populär post. 3 hours ago Mr P sa:Börjar det inte bli dags att du skaffar en Benellin?Helt klart, oklart om det står först på listan men det beror mer på vad man springer på.. Ska tex försöka ta mej till den här mässan i Sigtuna i sommar för att få kolla runt och ev testa en Benelli.. 2 hours ago Skånepåg sa:Var också i Lund, dock igår.. en Sako 90 Grizzly som passade helt perfekt.. tills jag fick priset 😆 men visst behövs det fyllas på nu, av ren princip.Det där är ju så sjukt, hur f-n kan Sako ta så in i helvete mkt betalt för en standardstudsare?? De har på något sätt smittats av Blasersjukan dvs ta hutlöst betalt för typ ingenting.. Det roliga med det är väl att de äldre 75 och 85 orna står sig brutalt bra i värde..
Publicerat %s vid %s %d dy Författare Någon som har sett något roligt till salu i 222 rem?Roligt är inte sako,tikka eller andra med lång låda.
Publicerat %s vid %s %d dy 1 hour ago Mad Mike sa:Någon som har sett något roligt till salu i 222 rem?Roligt är inte sako,tikka eller andra med lång låda.Om du vill ha nå roligt i den kalibern är de nog bara satsa på en 223 istället
Publicerat %s vid %s %d dy 1 hour ago Mad Mike sa:Någon som har sett något roligt till salu i 222 rem?Roligt är inte sako,tikka eller andra med lång låda.Du är väl en jänkejärnsfantast så nåt sånt här borde väl va i din smak.https://holmgrensvapen.se/vapenvalv/6092/34654
Publicerat %s vid %s %d dy Författare 1 hour ago TekDr sa:Du är väl en jänkejärnsfantast så nåt sånt här borde väl va i din smak.https://holmgrensvapen.se/vapenvalv/6092/34654Det kan vara en bubblare, har ju redan två jänkare i skåpet så något annat kittlar lite mer.
Publicerat %s vid %s %d dy 17 minutes ago Hipshot sa:Den här.. Berettan.. kanske kan vara av intresse? Määähhh, det är ju fortfarande bara en Beretta🙄 Ska man ha en svanhalsbock med lite självaktning är det väl ändå en Browning man lägger de pengarna på?! Muttermutter... Italienskt mög... Du ska inga andra gudar hava än JMB.. 🫣
Publicerat %s vid %s %d dy Detta är en populär post. Just now MarkusR sa:Määähhh, det är ju fortfarande bara en Beretta🙄Ska man ha en svanhalsbock med lite självaktning är det väl ändå en Browning man lägger de pengarna på?!Muttermutter...Italienskt mög...Du ska inga andra gudar hava än JMB..🫣Jag googlade lite snabbt, bilden föreställer en Browning..
Publicerat %s vid %s %d dy 1 hour ago Hipshot sa:Jag googlade lite snabbt, bilden föreställer en Browning..Skönt, det var min spontana reaktion, det såg väldigt ut som en Browninglåda men vem är jag att bedöma om italienarna börjat göra överprisade fulkopior🙄
Publicerat %s vid %s %d dy Nu skjuter jag på tok för få skott per år (både i jaktsituationer och på bana) för att kunna motivera fler eller dyrare vapen än vad jag redan har, men jag måste medge att som total novis inom det vapentekniska området så är jag ändå lite nyfiken på Jakele J1.Någon som sett den IRL eller t.o.m. testskjutit en och kan delge ett omdöme?MVHAlias
Publicerat %s vid %s %d dy 10 minutes ago alias sa:Nu skjuter jag på tok för få skott per år (både i jaktsituationer och på bana) för att kunna motivera fler eller dyrare vapen än vad jag redan har, men jag måste medge att som total novis inom det vapentekniska området så är jag ändå lite nyfiken på Jakele J1.Någon som sett den IRL eller t.o.m. testskjutit en och kan delge ett omdöme?MVHAliasJag har bara fingrat på en på en mässa men jag tyckte den var bökig med sin spänntangent man ska fånga med långfingret och hålla in vid anlägg och i min mening var slutstyckshandtaget för kort för en vettig repetering.men allt sånt är ju upp till personliga preferenser men jag kommer inte ha en jakele i mitt skåp 🤷♂️
Publicerat %s vid %s %d dy Jag är också sugen på en straiht pull. Är det någon som vet var det står en Schmidt-Rubin så säg till!