Publicerat 10 timmar sedan %d hr Författare Detta är en populär post. Nu är hon äntligen hemma-min udda bössa.Heym köpte in 500st ruger1 lådor under 80-90talet och jag har nu nr 136- Heym Ruger 1 i 6.5x55.Lådan plockade dom ner och bytte vissa delar samt facettslipade allt.Canjartrycke (sjukt bra!)Handgjord gravyr och sniderier.Oktagonal pipa.Fabriksgjort hakmontage med tillhörande zeizz 2.5-10x52.Ser fram mot jaktsäsongen nu😃
Publicerat 9 timmar sedan %d hr Satan vad kul, det där känns inte som du, vilket gör det extra kul och spännande att följa 🙂👌🏻
Publicerat 8 timmar sedan %d hr Författare 49 minutes ago Joacim sa:Satan vad kul, det där känns inte som du, vilket gör det extra kul och spännande att följa 🙂👌🏻Säg inte det!😄 jag har ju haft en ruger1 i 7x57 mauser som jag ångrat att jag sålde.nu får jag ju något som tillgodoser både min tyska och amerikanska böjelse, helt enkelt det bästa från två världar!
Publicerat 7 timmar sedan %d hr Författare 1 hour ago Dansken sa:Tänk om den hade haft rak klassisk kolv.Jag har tre platser kvar, kan ju köpa en till😁
Publicerat 7 timmar sedan %d hr Författare Detta är en populär post. Bössan är helt oskjuten trots sina minst 40år.Först en soaker och sen dragning efter 45min, finns inget där inne.
Publicerat 3 timmar sedan %d hr 3 hours ago Mad Mike sa:Bössan är helt oskjuten trots sina minst 40år.Först en soaker och sen dragning efter 45min, finns inget där inne.Känns nästan som en onödigt bra affär...
Publicerat 57 minuter sedan %d min Och Dansken med som får montera dämparen Grattis! Snygg pjäs, hade varit coolt med en lite coolare kaliber. Inget ont om halv7:an men den är rätt vanlig..
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.