Publicerat 22 timmar sedan %d hr Författare Detta är en populär post. Nu är hon äntligen hemma-min udda bössa.Heym köpte in 500st ruger1 lådor under 80-90talet och jag har nu nr 136- Heym Ruger 1 i 6.5x55.Lådan plockade dom ner och bytte vissa delar samt facettslipade allt.Canjartrycke (sjukt bra!)Handgjord gravyr och sniderier.Oktagonal pipa.Fabriksgjort hakmontage med tillhörande zeizz 2.5-10x52.Ser fram mot jaktsäsongen nu😃
Publicerat 21 timmar sedan %d hr Satan vad kul, det där känns inte som du, vilket gör det extra kul och spännande att följa 🙂👌🏻
Publicerat 20 timmar sedan %d hr Författare 49 minutes ago Joacim sa:Satan vad kul, det där känns inte som du, vilket gör det extra kul och spännande att följa 🙂👌🏻Säg inte det!😄 jag har ju haft en ruger1 i 7x57 mauser som jag ångrat att jag sålde.nu får jag ju något som tillgodoser både min tyska och amerikanska böjelse, helt enkelt det bästa från två världar!
Publicerat 19 timmar sedan %d hr Författare 1 hour ago Dansken sa:Tänk om den hade haft rak klassisk kolv.Jag har tre platser kvar, kan ju köpa en till😁
Publicerat 19 timmar sedan %d hr Författare Detta är en populär post. Bössan är helt oskjuten trots sina minst 40år.Först en soaker och sen dragning efter 45min, finns inget där inne.
Publicerat 15 timmar sedan %d hr 3 hours ago Mad Mike sa:Bössan är helt oskjuten trots sina minst 40år.Först en soaker och sen dragning efter 45min, finns inget där inne.Känns nästan som en onödigt bra affär...
Publicerat 12 timmar sedan %d hr Och Dansken med som får montera dämparen Grattis! Snygg pjäs, hade varit coolt med en lite coolare kaliber. Inget ont om halv7:an men den är rätt vanlig..
Publicerat 2 timmar sedan %d hr Författare 55 minutes ago Sako280 sa:Den va fin drömbössa i 6,5 lite avis är jag nog👍Nu börjar grubblandet om vad jag ska ladda den med.Hade tänkt köpeskott till denna men dålig fart i dom flesta ser jag
Publicerat 1 timme sedan %d hr Författare Jämför man 120gr blyfritt med 140gr bly(köpes) så har dom samma ytterballistik upp till 200m, 120gr har sämre energiavlämning men högre V0.Bortsett från blyaspekten som är en ickefråga för mig så tillför blyfritt inget ballistiskt mervärde alls.Den enda tillverkaren som erbjuder lite prestanda är Hornady superformance sst V0 845m/sVore kul med något annat då jag redan skjuter sst i både 7mm och 260 rem.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.