Publicerat 6 timmar sedan %d hr Ahh såna där som Ken1 handlar på självplock och betalar typ kilopris på.. Bra skit!
Publicerat 2 timmar sedan %d hr Testade en i vänsterutförande med 71cm pipor men den kändes vimsig och anliggningen kändes inte rätt. Compositen med sin raka kolv ock 76cm pipor kändes ”rätt” varje gång. Får eventuellt lifta den justerbara kolvkamen 5mm, men det får bli när man har provat och sett hur träffarna blir.
Publicerat 52 minuter sedan %d min Klämde på en DT11 på JG jakt idag som gav lite habegär men det var ungefär 122000 skäl till att min 682:a sitter säkert än så länge. Men satan vad den passade mig bra 😅
Publicerat 51 minuter sedan %d min Just now TekDr sa:Klämde på en DT11 på JG jakt idag som gav lite habegär men det var ungefär 122000 skäl till att min 682:a sitter säkert än så länge. Men satan vad den passade mig bra 😅Testade du Browning också?
Publicerat 38 minuter sedan %d min 10 minutes ago Islänningen sa:Testade du Browning också?Har klämt på nån 725 och 825 men det kittlar inte riktigt rätt. Ingen av dem känns bättre än min gamla 682:a så den stannar. En DT11 kan jag inte motivera med mindre än att jag helt plötsligt skulle få nån medelålders boost av talang för lerduveskytte och börja skjuta på landslagsnivå….
Publicerat 5 minuter sedan %d min 30 minutes ago TekDr sa:Har klämt på nån 725 och 825 men det kittlar inte riktigt rätt. Ingen av dem känns bättre än min gamla 682:a så den stannar. En DT11 kan jag inte motivera med mindre än att jag helt plötsligt skulle få nån medelålders boost av talang för lerduveskytte och börja skjuta på landslagsnivå….När grabben studerade på naturbruk, så fanns en kille i klassen ovanför som tävlade med en DT11, sponsrad av Beretta. Men grabben sköt fler med sin begagnat köpt 686a när de var på skjutbanan.