Publicerat Igår på 14:32 %d dy Ahh såna där som Ken1 handlar på självplock och betalar typ kilopris på.. Bra skit!
Publicerat 23 timmar sedan %d hr Testade en i vänsterutförande med 71cm pipor men den kändes vimsig och anliggningen kändes inte rätt. Compositen med sin raka kolv ock 76cm pipor kändes ”rätt” varje gång. Får eventuellt lifta den justerbara kolvkamen 5mm, men det får bli när man har provat och sett hur träffarna blir.
Publicerat 22 timmar sedan %d hr Klämde på en DT11 på JG jakt idag som gav lite habegär men det var ungefär 122000 skäl till att min 682:a sitter säkert än så länge. Men satan vad den passade mig bra 😅
Publicerat 22 timmar sedan %d hr Just now TekDr sa:Klämde på en DT11 på JG jakt idag som gav lite habegär men det var ungefär 122000 skäl till att min 682:a sitter säkert än så länge. Men satan vad den passade mig bra 😅Testade du Browning också?
Publicerat 21 timmar sedan %d hr Detta är en populär post. 10 minutes ago Islänningen sa:Testade du Browning också?Har klämt på nån 725 och 825 men det kittlar inte riktigt rätt. Ingen av dem känns bättre än min gamla 682:a så den stannar. En DT11 kan jag inte motivera med mindre än att jag helt plötsligt skulle få nån medelålders boost av talang för lerduveskytte och börja skjuta på landslagsnivå….
Publicerat 21 timmar sedan %d hr 30 minutes ago TekDr sa:Har klämt på nån 725 och 825 men det kittlar inte riktigt rätt. Ingen av dem känns bättre än min gamla 682:a så den stannar. En DT11 kan jag inte motivera med mindre än att jag helt plötsligt skulle få nån medelålders boost av talang för lerduveskytte och börja skjuta på landslagsnivå….När grabben studerade på naturbruk, så fanns en kille i klassen ovanför som tävlade med en DT11, sponsrad av Beretta. Men grabben sköt fler med sin begagnat köpt 686a när de var på skjutbanan.
Publicerat 10 timmar sedan %d hr Då hagelskyttet började gå mindre ille för mig för en del år sen tyckte jag att jag förtjänade en Beretta 682 Gold E sporting.Och jag har aldrig skjutit lika bra med den som jag gjorde med min Lincoln med fasta borrningar 1/4 och 1/2 innanDet är inte alltid "money makes the man"Men Berettan är mycket snyggare (förutom "gravyren")
Publicerat 10 timmar sedan %d hr 22 minutes ago Dansken sa:Då hagelskyttet började gå mindre ille för mig för en del år sen tyckte jag att jag förtjänade en Beretta 682 Gold E sporting.Och jag har aldrig skjutit lika bra med den som jag gjorde med min Lincoln med fasta borrningar 1/4 och 1/2 innanDet är inte alltid "money makes the man"Men Berettan är mycket snyggare (förutom "gravyren")Jag bytte en Valmet 412 mot min 682:a och det köpte mig 2-3 duvor på en skeetrunda så det kan väl anses som en vinst antar jag 🤷♂️
Publicerat 8 timmar sedan %d hr 2 hours ago TekDr sa:Jag bytte en Valmet 412 mot min 682:a och det köpte mig 2-3 duvor på en skeetrunda så det kan väl anses som en vinst antar jag 🤷♂️Är som iprincip alla sporter där dom räknar tid "en kvarts sekund är en kvarts sekund närmare podiet" myntat av en barndoms bekant när han blev påkommen med att han körde veeta hårborttagning medel över hela kroppen och babyolja i fartdräkten
Publicerat 8 timmar sedan %d hr Hur räknas garderoben nu är det samtliga vapen som får vara 10 vapen eller ligger målskytte å avlivning bredvid som förut ? Får lite mixade signaler
Publicerat 7 timmar sedan %d hr Jag är jäkla sugen på en kombi nu! Men ska nog ta och fixa flytten först :D
Publicerat 7 timmar sedan %d hr 54 minutes ago killer_mouse sa:Hur räknas garderoben nu är det samtliga vapen som får vara 10 vapen eller ligger målskytte å avlivning bredvid som förut ? Får lite mixade signalerÄr väl 10 vapen för jakt, målskytte är något helt annat och där räknas bara poäng för förvaringsnivå!
Publicerat 6 timmar sedan %d hr 12 minutes ago Galne sa:Är väl 10 vapen för jakt, målskytte är något helt annat och där räknas bara poäng för förvaringsnivå!Ok blev lite konfunderad igår när vi skrev på tikkan hade för mej att förr så skrevs antalet jaktvapen sen antal övriga och sen pipor inte samtliga vapen i samma fack blir ju lite fel i
Publicerat 6 timmar sedan %d hr En kvar till 10 Vad ska det bli? Något roligt är tanken Bygel i 30-30 eller 44mag Cz600 i 7,62x39 Ruger American i 204 ruger Det spretar väldigt i huvudet nu..
Publicerat 3 timmar sedan %d hr 3 hours ago calle sa:En kvar till 10Vad ska det bli? Något roligt är tankenBygel i 30-30 eller 44magCz600 i 7,62x39Ruger American i 204 rugerDet spretar väldigt i huvudet nu..Ser inget spret, ser bara en reell möjlighet
Publicerat 2 timmar sedan %d hr 43 minutes ago Hipshot sa:Ser inget spret, ser bara en reell möjlighet Ser 2 men en dyr
Publicerat 46 minuter sedan %d min Har faktiskt bara gjort mig av med.vapen, var sugen på en ds men inge som jag behöver. Hittade dock en bössa jag verkligen ville ha! Men det sa svensk lagstiftning nej till!