Publicerat 1 timme sedan %d hr 52 minutes ago Hipshot sa:Min med.. 1 hour ago Dansken sa:Jeps 😉 (min är)Hur mycket dokumentation behövdes ? Sist jag hörde nått om det så antingen överdrev han eller så har polisen slappnat av för han behövde en halv skog med dokument och han fick på nåder med restriktioner och krav
Publicerat 55 minuter sedan %d min Jag minns inte om jag kompletterade med mitt skottlossningstillstånd.. men licensen är inte tidsbegränsad och villkor "jakt" så jag vet inte, testa att söka vanlig licens?
Publicerat 35 minuter sedan %d min Dom ska inte fråga vad man ska ha vapnet till med dom nya reglerÄr den över 10 joule är den licenspliktigOch så är det med det(Du ska inte svara på frågor dom inte ställer)
Publicerat 34 minuter sedan %d min 18 minutes ago Hipshot sa:Jag minns inte om jag kompletterade med mitt skottlossningstillstånd.. men licensen är inte tidsbegränsad och villkor "jakt" så jag vet inte, testa att söka vanlig licens?Lekbudgeten är ju slut för året men nya friska kronor kommer ju in nästa år