Publicerat 3 timmar sedan %d hr 1 hour ago Christian N sa:Den var riktigt fin, grattis till ett bra köp./CTack den är inte helt pjåkig den inte.Saknar bara en 410 nu men svårt o hitta någon vettig i bra prisklass så får dra på de en stund till.
Publicerat 2 timmar sedan %d hr Att hitta en bra 410:a i Sverige är otroligt svårt, WT på forat har en, jag har en savage kombi som är ok men har lite egenheter. Har sett ett par enpipiga varianter här i Skåne, inga pumpar eller svs:er alls. Jag hade gärna köpt en dämpad pump, en hushpower. /C
Publicerat 1 timme sedan %d hr 45 minutes ago Christian N sa:Att hitta en bra 410:a i Sverige är otroligt svårt, WT på forat har en, jag har en savage kombi som är ok men har lite egenheter.Har sett ett par enpipiga varianter här i Skåne, inga pumpar eller svs:er alls. Jag hade gärna köpt en dämpad pump, en hushpower. /CKollat på pumparna oxå och är sugen på en sån. Men ja, svårt är bara förnamnet. Går att importera från England via svensk handlare. Men bara frakt och avgifter går på 7-9k så man ska välja med omsorg. Dock bra priser där nu efter urträdet ur EU.
Publicerat 7 minuter sedan %d min 2 hours ago Christian N sa:Att hitta en bra 410:a i Sverige är otroligt svårt, WT på forat har en, jag har en savage kombi som är ok men har lite egenheter.Har sett ett par enpipiga varianter här i Skåne, inga pumpar eller svs:er alls. Jag hade gärna köpt en dämpad pump, en hushpower. /CÄr en sån jag försökte få tag på från UK, alldeles för mycket byråkrati, så blir en dämpad cal 12 pump