Publicerat 18 timmar sedan %d hr 1 hour ago Christian N sa:Den var riktigt fin, grattis till ett bra köp./CTack den är inte helt pjåkig den inte.Saknar bara en 410 nu men svårt o hitta någon vettig i bra prisklass så får dra på de en stund till.
Publicerat 17 timmar sedan %d hr Att hitta en bra 410:a i Sverige är otroligt svårt, WT på forat har en, jag har en savage kombi som är ok men har lite egenheter. Har sett ett par enpipiga varianter här i Skåne, inga pumpar eller svs:er alls. Jag hade gärna köpt en dämpad pump, en hushpower. /C
Publicerat 16 timmar sedan %d hr 45 minutes ago Christian N sa:Att hitta en bra 410:a i Sverige är otroligt svårt, WT på forat har en, jag har en savage kombi som är ok men har lite egenheter.Har sett ett par enpipiga varianter här i Skåne, inga pumpar eller svs:er alls. Jag hade gärna köpt en dämpad pump, en hushpower. /CKollat på pumparna oxå och är sugen på en sån. Men ja, svårt är bara förnamnet. Går att importera från England via svensk handlare. Men bara frakt och avgifter går på 7-9k så man ska välja med omsorg. Dock bra priser där nu efter urträdet ur EU.
Publicerat 15 timmar sedan %d hr 2 hours ago Christian N sa:Att hitta en bra 410:a i Sverige är otroligt svårt, WT på forat har en, jag har en savage kombi som är ok men har lite egenheter.Har sett ett par enpipiga varianter här i Skåne, inga pumpar eller svs:er alls. Jag hade gärna köpt en dämpad pump, en hushpower. /CÄr en sån jag försökte få tag på från UK, alldeles för mycket byråkrati, så blir en dämpad cal 12 pump
Publicerat 14 timmar sedan %d hr 10 hours ago marcus.söderlund sa:Husqvarna m103 cs kal 16/70.Lite annat bös oxå såklart. 2 platser kvar nu...Läckert! Pistolgrepp på den anas på bilden? Ändå en rejält läcker tingest! 2 hours ago Sako280 sa:torsbo får in bockar i december i kal 410 FabarmHmm kanske Fabarm igen alltså? Hade en 12:a för 20 år sen, hade nog haft den kvar om det funnits delar att byta på den.. Men en 410 lär man aldrig slita ut! Dilemmat är att kal 28 lockar med.. kanske tom lite mer
Publicerat 11 timmar sedan %d hr Författare Dilemmat med .410 är att det tar emot att låta en sån ta upp en plats i garderoben då användningen är begränsad, jag har en annan tanke jag undersöker nu med ett pipsett till min kal 20 istället.Pump står även här högt upp på önskelistan men det krävs nog att man köper den från england, i sverige är användbara pumpar lika sällsynta som en ärlig politiker.Innan folk börjar tipsa så innebär användbar minst 71cm pipa utan cutts, inget rörmagasin fram till mynning och ingen plastkolv, kaliber egalt.
Publicerat 11 timmar sedan %d hr Detta är en populär post. 28 minutes ago Mad Mike sa:Tänk om detta varit en .410🤪hade duvan varit mer eller mindre död då ?
Publicerat 11 timmar sedan %d hr Författare 16 minutes ago Dansken sa:hade duvan varit mer eller mindre död då ?Det hade varit en väldigt mycket roligare duva!
Publicerat 7 timmar sedan %d hr @Hipshot jag hoppas på pistolgrepp annars blir den obrukbar närmsta månaderna pga trasiga delar i armen 😁
Publicerat 7 timmar sedan %d hr Detta är en populär post. bokade en 410 kalibers fabarm på torsbo :) kommer i december
Publicerat 3 timmar sedan %d hr Författare 3 hours ago Sako280 sa:bokade en 410 kalibers fabarm på torsbo :) kommer i decemberVad är det för prisbild på dom?