Publicerat December 30, 20232 yr Författare Btw.. världens roligast jobb tidvis ❤️ 2 gripna, vapenbrott o olaga hot i detta nu 😍 Jag o 6 patruller 😎
Publicerat December 30, 20232 yr 4 hours ago Hipshot sa: Det är jaktrelaterat utan tvekan tidvis 😎 Är det du eller hon på bilden som blir handledare i så fall???
Publicerat December 30, 20232 yr 5 minutes ago Hipshot sa: Hon har dessvärre slutat, pluggar till sjuksköterska.. Attans också!
Publicerat December 30, 20232 yr Detta är en populär post. 53 minutes ago Hipshot sa: Hon har dessvärre slutat, pluggar till sjuksköterska.. Jag behöver vård!
Publicerat December 30, 20232 yr 1 hour ago Mad Mike sa: Jag behöver vård! Jaja, det är väl inte konstigt att ni Nollåttor behöver vård med jämna mellanrum när ni trängs med en massa andra likasinnade i hålan.
Publicerat December 30, 20232 yr 3 hours ago Hipshot sa: Hon har dessvärre slutat, pluggar till sjuksköterska.. Kalix bon var sugen börja jobba igen.
Publicerat December 30, 20232 yr 1 hour ago karelsk blandning sa: Kalix bon var sugen börja jobba igen. Nog hade dte varit intressant i yngre dagar om man hade haft henne som handledare men då är det där med Nollåttorna som inte kan köra bil vintertid så fort det kommer lite snö och trängseln med dessa i affärer, så jag hade nog avstått.
Publicerat December 30, 20232 yr Författare 6 hours ago Mad Mike sa: Jag behöver vård! Äntligen listat ut det Idag slog temperaturen om från runt 0 till någon minusgrad.. herrejävlar, tror vi hade 4-5 olyckor mellan Mörby C och Roslagsnäsby.. Galet, de snurrade och hade sig, hamnade i diket osv.. en radiobil påväg fram på en olycka med rapporterad personskada ropade in två nya olyckar påväg fram till "sin" olycka. Ingen snö dock Isjanne så du kan inte gnälla på det