Publicerat Februari 26, 20251 yr Författare 1 hour ago Hipshot sa: Måste tillstå att den här tingesten såg förbannat trevlig ut! Inget nytt direkt dock. Bara stigningen.
Publicerat Februari 26, 20251 yr Författare 1 hour ago Mad Mike sa: Och du får magnumbälte på en 224 kaliber! Bara det är ju urläckert Och förbannat onödigt
Publicerat Februari 26, 20251 yr 1 hour ago exabit sa: Men snälla. Du tror det är nån stor skillnad eller? Beroende på pipämne, så KAN det vara skillnad, men tyvärr, så tror jag inte det diffar så mycket.
Publicerat Februari 26, 20251 yr Författare Just now Islänningen sa: Beroende på pipämne, så KAN det vara skillnad, men tyvärr, så tror jag inte det diffar så mycket. Tror inte ens jag skulle kunna krysta fram idén att skaffa en 224 Weatherby för att få mindre pipslitage än 22-250 Visst, det är säkert en liten skillnad men knappt mätbar. Individuella skillnader hos ägaren rörande pipvård och hur varm man skjuter pipan tror jag spelar större roll. Det finns nog tio andra skäl till att man vill ha en bössa kamrad för världens minsta bältesmagnum
Publicerat Februari 28, 20251 yr 1 hour ago exabit sa: Mer porr När kommer Torsbo att ta in den? Har du skrivit upp dig?
Publicerat Februari 28, 20251 yr Författare 4 minutes ago Islänningen sa: När kommer Torsbo att ta in den? Har du skrivit upp dig? De tar bara in bössor med svart plastkolv och kalibern är alltid 308
Publicerat Februari 28, 20251 yr 12 minutes ago exabit sa: De tar bara in bössor med svart plastkolv och kalibern är alltid 308 Akta din näsa Pinocchio. Har för mig att de levererade ut en bössa i helt annan kaliber nyligen.
Publicerat Februari 28, 20251 yr Om torsbo tar hem den så måste jag bara ha den! Samtidigt ger blotta tanken på det mig mardrömmar för någonting måste också bort....
Publicerat Februari 28, 20251 yr Författare 12 minutes ago Islänningen sa: Akta din näsa Pinocchio. Har för mig att de levererade ut en bössa i helt annan kaliber nyligen. Den är ju från 2003. Då Torsbo tog hem en massa kul grejer, men det var då det. Funnits Ruger No 1 i 450-400 och 9,3x74R. Även sett Remington Seven i 7mm RSAUM och 350 Rem Mag. Även en ny Mark V Deluxe i 460 Wby Mag.
Publicerat Februari 28, 20251 yr Detta är en populär post. Vinner jag någon gång på eurojackpott så ska jag fanimej ha en Mark V Deluxe i 460 Wb för varmintskytte på kråkor.
Publicerat Februari 28, 20251 yr 3 hours ago Mad Mike sa: Om torsbo tar hem den så måste jag bara ha den! Samtidigt ger blotta tanken på det mig mardrömmar för någonting måste också bort.... Äsch.. bara att vaska någon av drillingarna, du skjuter iaf inget bra med dem.. tunga är de med
Publicerat Februari 28, 20251 yr 2 minutes ago Hipshot sa: Äsch.. bara att vaska någon av drillingarna, du skjuter iaf inget bra med dem.. tunga är de med Du är en ond människa finns bara ett alternativ och det är ingen av dom...och inte ett alternativ egentligen
Publicerat Februari 28, 20251 yr 1 hour ago Mad Mike sa: Du är en ond människa finns bara ett alternativ och det är ingen av dom...och inte ett alternativ egentligen Nej nej, jag är inte ond.. jag är snäll och hjälpsam! Jag kan med lätthet peka ut ngt jänkemög att vaska ur ditt skåp.. och få med mej rätt mkt skoj plugg hem på köpet, som tack för hjälpen typ
Publicerat Februari 28, 20251 yr 26 minutes ago Hipshot sa: Nej nej, jag är inte ond.. jag är snäll och hjälpsam! Jag kan med lätthet peka ut ngt jänkemög att vaska ur ditt skåp.. och få med mej rätt mkt skoj plugg hem på köpet, som tack för hjälpen typ Du ser...innerst inne vill du bara ha mina grejor! Det är dags att kliva ur garderoben nu och erkänna öppet
Publicerat Februari 28, 20251 yr Just now Mad Mike sa: Du ser...innerst inne vill du bara ha mina grejor! Det är dags att kliva ur garderoben nu och erkänna öppet Nej inte dina grejer generellt.. men du och Ken1 har en kuslig förmåga att samla på er plugg som är avgjort intressanta