Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

224 Weatherby REBORN!

Featured Replies

Publicerat
  • Författare
1 hour ago Hipshot sa:

Måste tillstå att den här tingesten såg förbannat trevlig ut!

Inget nytt direkt dock. Bara stigningen.

Publicerat
  • Författare
1 hour ago Mad Mike sa:

Och du får magnumbälte på en 224 kaliber! Bara det är ju urläckert:P

Och förbannat onödigt :D 

Publicerat
1 hour ago exabit sa:

Men snälla. Du tror det är nån stor skillnad eller? :lol:

Beroende på pipämne, så KAN det vara skillnad, men tyvärr, så tror jag inte det diffar så mycket.

Publicerat
  • Författare
Just now Islänningen sa:

Beroende på pipämne, så KAN det vara skillnad, men tyvärr, så tror jag inte det diffar så mycket.

Tror inte ens jag skulle kunna krysta fram idén att skaffa en 224 Weatherby för att få mindre pipslitage än 22-250 :D Visst, det är säkert en liten skillnad men knappt mätbar. Individuella skillnader hos ägaren rörande pipvård och hur varm man skjuter pipan tror jag spelar större roll.

Det finns nog tio andra skäl till att man vill ha en bössa kamrad för världens minsta bältesmagnum :wub: 

Publicerat
  • Författare

Mer porr :D 

IMG_1775.thumb.jpeg.149a70bf117c1002cb468e80534d478e.jpeg

IMG_1776.thumb.jpeg.cbd6e05272423be26c7a4ba26703b38f.jpeg

Publicerat

Ultrasexig patron...kaliber...bössa...uff:wub:

Publicerat
1 hour ago exabit sa:

Mer porr :D 

IMG_1775.thumb.jpeg.149a70bf117c1002cb468e80534d478e.jpeg

IMG_1776.thumb.jpeg.cbd6e05272423be26c7a4ba26703b38f.jpeg

När kommer Torsbo att ta in den?

Har du skrivit upp dig?

Publicerat
  • Författare
4 minutes ago Islänningen sa:

När kommer Torsbo att ta in den?

Har du skrivit upp dig?

De tar bara in bössor med svart plastkolv och kalibern är alltid 308 :devil:

Publicerat
12 minutes ago exabit sa:

De tar bara in bössor med svart plastkolv och kalibern är alltid 308 :devil:

Akta din näsa Pinocchio.  Har för mig att de levererade ut en bössa i helt annan kaliber nyligen. 

Publicerat

Om torsbo tar hem den så måste jag bara ha den! Samtidigt ger blotta tanken på det mig mardrömmar för någonting måste också bort....

Publicerat
  • Författare
12 minutes ago Islänningen sa:

Akta din näsa Pinocchio.  Har för mig att de levererade ut en bössa i helt annan kaliber nyligen. 

Den är ju från 2003. Då Torsbo tog hem en massa kul grejer, men det var då det. Funnits Ruger No 1 i 450-400 och 9,3x74R. Även sett Remington Seven i 7mm RSAUM och 350 Rem Mag. Även en ny Mark V Deluxe i 460 Wby Mag.

Publicerat
3 hours ago Mad Mike sa:

Om torsbo tar hem den så måste jag bara ha den! Samtidigt ger blotta tanken på det mig mardrömmar för någonting måste också bort....

Äsch.. bara att vaska någon av drillingarna, du skjuter iaf inget bra med dem.. tunga är de med :ph34r::D

Publicerat
2 minutes ago Hipshot sa:

Äsch.. bara att vaska någon av drillingarna, du skjuter iaf inget bra med dem.. tunga är de med :ph34r::D

Du är en ond människa:lol: finns bara ett alternativ och det är ingen av dom...och inte ett alternativ egentligen:wallbash:

Publicerat
1 hour ago Mad Mike sa:

Du är en ond människa:lol: finns bara ett alternativ och det är ingen av dom...och inte ett alternativ egentligen:wallbash:

Nej nej, jag är inte ond.. jag är snäll och hjälpsam! Jag kan med lätthet peka ut ngt jänkemög att vaska ur ditt skåp.. och få med mej rätt mkt skoj plugg hem på köpet, som tack för hjälpen typ :P

Publicerat
26 minutes ago Hipshot sa:

Nej nej, jag är inte ond.. jag är snäll och hjälpsam! Jag kan med lätthet peka ut ngt jänkemög att vaska ur ditt skåp.. och få med mej rätt mkt skoj plugg hem på köpet, som tack för hjälpen typ :P

Du ser...innerst inne vill du bara ha mina grejor! Det är dags att kliva ur garderoben nu och erkänna öppet:P

Publicerat
Just now Mad Mike sa:

Du ser...innerst inne vill du bara ha mina grejor! Det är dags att kliva ur garderoben nu och erkänna öppet:P

Nej inte dina grejer generellt.. men du och Ken1 har en kuslig förmåga att samla på er plugg som är avgjort intressanta :wub: