Publicerat Mars 9, 200719 yr Författare En lumparkompis till mig kom från Månkarbo. å fan!. Månkarbo är inte stort!.. så värden är liten!.. minns du vad han hette?... min fru e juh född å uppvuxen här!.. så hon vet säker vem de är!. vart gjorde du lumpen?.. sj var ja på K4 Arvidsjaur!... 8)
Publicerat Mars 9, 200719 yr Sådärja äntligen har du reggat dig på riktigt ;D Välkommen hit mannen ;D
Publicerat Mars 9, 200719 yr Författare Sådärja äntligen har du reggat dig på riktigt ;D Välkommen hit mannen ;D jepps!.. nu börjar man få lite kläm på denna sid!.... trevligt ställe!... precis hem kommen från räv jakten!.. men men!... bössorna förblir o skjutna!... :-..... testar en ny åtel i morgon!...
Publicerat Mars 9, 200719 yr Författare Välkommen Thomas, Upplands lapp jag också (Gimo) *S*... "Upplands lapp" är de en sådan man blivit!... ;D.... kallat mej för måsskens bode... .. Gimo!.. e inte långt med "norrlads mått räknad!.. *S*.. tack för välkomnadet... ;D
Publicerat April 20, 200818 yr Hej Thomas. Kul att kika lite på vilka folk är. HD och mitt i jaktmarken. Helt underbart. Mvh Lennart
Publicerat April 20, 200818 yr Författare Hej Thomas.Kul att kika lite på vilka folk är. HD och mitt i jaktmarken. Helt underbart. Mvh Lennart Hej Lennart!.. HD:n e nu såld å kör numera en Triumph Tiger... passar bättre här upp i "skogarna"... Mvh Mamre
Publicerat April 20, 200818 yr Hej Lennart!.. HD:n e nu såld å kör numera en Triumph Tiger... passar bättre här upp i "skogarna"... Mvh Mamre Hur kan man byta ner sig ifrån HD till en Triumph Tiger??? Du kan ju inte vara rätt funtad grabben!
Publicerat April 20, 200818 yr Hur kan man byta ner sig ifrån HD till en Triumph Tiger??? Du kan ju inte vara rätt funtad grabben! Tror att Mamre tyckter det är roligare att åka hoj, istället för att skruva hoj...och att fylla på olja hela tiden.
Publicerat April 22, 200818 yr Författare Tror att Mamre tyckter det är roligare att åka hoj, istället för att skruva hoj...och att fylla på olja hela tiden. .. sant!.. å på grusvägarna här uppe så va inte min HD så lämpad!.. hadde ja hafft den kvar så lär ja fått väntat ytligare en månad för att ta ut den!... MVh
Publicerat April 22, 200818 yr crowfear Posted Apr 20 2008, 21:43 Tror att Mamre tyckter det är roligare att åka hoj, istället för att skruva hoj...och att fylla på olja hela tiden. Jaha, om den är el. börjar ta slut i motorn så kan jag förstå det om han bytt bort den. Ett måndagsex. kanske!!! .. sant!.. å på grusvägarna här uppe så va inte min HD så lämpad!.. hadde ja hafft den kvar så lär ja fått väntat ytligare en månad för att ta ut den!... MVh Har Du inte asfalt på landet där nere?
Publicerat April 22, 200818 yr Jaha, om den är el. börjar ta slut i motorn så kan jag förstå det om han bytt bort den. Ett måndagsex. kanske!!! Har Du inte asfalt på landet där nere? Klart det var ett måndagsex, det var ju en HD ju!
Publicerat April 22, 200818 yr Klart det var ett måndagsex, det var ju en HD ju! Har aldrig hört någon som har haft problem med HD av dom som jag känner som är HD-ägare ännu och det är några.
Publicerat April 23, 200818 yr Har aldrig hört någon som har haft problem med HD av dom som jag känner som är HD-ägare ännu och det är några. Dom törs inte erkänna det bara...