Publicerat Mars 19, 200719 yr hej jag heter torbjörn bor i västerhaninge är medlem i hjk jaktskyttvärksam som skjutinstruktör och provledare för jägarexamenebana där jag even är . älskar all form av jakt är uppe i björnriket och jagar fågel minst engång per år i bland två då det blir topp fågel. anars blir det jakt i sörmland med mina kusiner lite jakt nere i ösmo. har hund en blandning mellan vorsthe och jakt labbe en allsidig hund inte proffs på nått men kan lite av allt stöter kort drivande apport skogsfågel vi har skjutit 4 rådjur ca 20 ripor två orrar sen apporterat sjöfågel hoppas träffa nya jakt kamrater och prata jakt som jag personligen tycker e super kul
Publicerat Mars 19, 200719 yr Hej och välkommen ;D Mig får du gärna dra till banan och träna med ;D Kan nog behöva draghjälp :-[ Jag bor ju inte sååå långt ifrån, Tyresö ;D //Roggman66
Publicerat Mars 19, 200719 yr hej alla man tackar för ett varmt välkommnande håller på att lära mig allt har lagt in några bilder till om någon skulle va intresserad
Publicerat Mars 19, 200719 yr det va lite bistert på morron men när man fått på sig laggen blev man rätt fort varm det kan ja låva skägget såg ut som tomas vassbergs
Publicerat Mars 19, 200719 yr Välkommen!! hej hålle på att lära mig alla finesser la in lite fler bilder om du vill se
Publicerat Mars 19, 200719 yr nu såg jag att det fanns en sida till undra vart dom senaste medelandena tog vägen vilket data snille man äää
Publicerat Mars 19, 200719 yr ijhaman visst e det lite macho bild i vinter bilden bara 24 minus Lite skillnad mot våra kråkjakter!