Publicerat Maj 10, 200719 yr Har ett 20 tal bara älgjakt sen så best jag i dag 2 nya så man är som ett barn på julaftonen ;D Det är så då man har jämthund, då måste man beställa filmer för möjligheten att få filma själv är ganska obefintlig ;) Kuulema....
Publicerat Maj 10, 200719 yr Jag får då aldrig något gratis! >Jag kan lova dig inför alla dessa vittnen att du skall få en Springbock av mig när du har bestämt dig för att åka ;D alldeles gratis ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr Det är så då man har jämthund, då måste man beställa filmer för möjligheten att få filma själv är ganska obefintlig ;)Kuulema.... Det är så underbar musik å höra en jämte stånda så man måste ha det på film oxå se det om å om igen har 4 skivor med jämt STÅND inga älgvallar filmer ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr Det är så underbar musik å höra en jämte stånda så man måste ha det på film oxå se det om å om igen har 4 skivor med jämt STÅND inga älgvallar filmer ;D 4 skivor? 1 ståndskall=1 skiva. Sedan 3 kopior..
Publicerat Maj 10, 200719 yr 4 skivor?1 ståndskall=1 skiva. Sedan 3 kopior.. 4 skivor ca 15 olika stånd på varje skiva bara inspelat i år är nog bara en jämte som klara det ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr 4 skivor ca 15 olika stånd på varje skiva bara inspelat i år är nog bara en jämte som klara det ;D Du glömde kommatecknet mellan 1 och 5. Men jag gör dig en tjänst och ändrar felet så alla som läser, det skall vara 1,5 och inte 15.
Publicerat Maj 10, 200719 yr 4 skivor ca 15 olika stånd på varje skiva bara inspelat i år är nog bara en jämte som klara det ;D fan är traci lords med nån av dom?? ::)trodde vi snacka jakt filmer inte privata :-*
Publicerat Maj 10, 200719 yr Du glömde kommatecknet mellan 1 och 5. Men jag gör dig en tjänst och ändrar felet så alla som läser, det skall vara 1,5 och inte 15. Såja allt är en mognadsprocess innan du kör med jämte igen men håll inte på för länge med nåt annat du kan lessna på älgjakt ;D ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr Jag kan lova dig inför alla dessa vittnen att du skall få en Springbock av mig när du har bestämt dig för att åka ;D alldeles gratis ;D Jag tar dig på orden Amakulu! ;D
Publicerat Maj 12, 200719 yr Tja nu är det högsäsong för jaktfilmer då jakt abstinensen är som värst ;D Har 10-15 av dom svenska jaktfilmerna men tycker inte dom är så bra mest massa tom prat. Kan starkt recomendera några norskafilmer med Martin Blom bla. I skogsfogelns rike samt till er älg fantaster Drömmen om stor oxen. Sen är det trevligt att filma själv med köpte en kamera i fjol som ska användas flitigt i höst. Här är ett smakprov på spetshundarnas F1a. Detta är min fågelmaskin som förövrigt innehar svenskt record på jaktprov 97P http://video.google.com/videoplay?docid=-3987598472582723317 Har köpt ett stativ nu samt att man kanske måste ta sig en stänkare för att bli stadig på handen :
Publicerat Maj 12, 200719 yr Släng gärna in lite egna filmer här dom är alltid trevliga att se Har klippet när jag skjuter min bäver men vet inte om man törs lägga upp den här..
Publicerat Maj 12, 200719 yr Har klippet när jag skjuter min bäver men vet inte om man törs lägga upp den här.. Det är klart du vågar!!! ;D Kom igen nu!!! 8)
Publicerat Maj 12, 200719 yr Tja nu är det högsäsong för jaktfilmer då jakt abstinensen är som värst ;DHar 10-15 av dom svenska jaktfilmerna men tycker inte dom är så bra mest massa tom prat. Kan starkt recomendera några norskafilmer med Martin Blom bla. I skogsfogelns rike samt till er älg fantaster Drömmen om stor oxen. Sen är det trevligt att filma själv med köpte en kamera i fjol som ska användas flitigt i höst. Här är ett smakprov på spetshundarnas F1a. Detta är min fågelmaskin som förövrigt innehar svenskt record på jaktprov 97P http://video.google.com/videoplay?docid=-3987598472582723317 Har köpt ett stativ nu samt att man kanske måste ta sig en stänkare för att bli stadig på handen : Vars besäller jag filmen drömmen om storoxen tack på förhand
Publicerat Maj 12, 200719 yr Jag beställde direkt av Martin men hittar inte igen den adressen ??? hittade denna länk http://www.njff.no/index.php?file=article....t_id=40382& Vad jag minns var det mest lullare där men även någon jämte tror jag ;D
Publicerat Maj 21, 200719 yr Tja nu är det högsäsong för jaktfilmer då jakt abstinensen är som värst ;DHar 10-15 av dom svenska jaktfilmerna men tycker inte dom är så bra mest massa tom prat. Kan starkt recomendera några norskafilmer med Martin Blom bla. I skogsfogelns rike samt till er älg fantaster Drömmen om stor oxen. Sen är det trevligt att filma själv med köpte en kamera i fjol som ska användas flitigt i höst. Här är ett smakprov på spetshundarnas F1a. Detta är min fågelmaskin som förövrigt innehar svenskt record på jaktprov 97P http://video.google.com/videoplay?docid=-3987598472582723317 Har köpt ett stativ nu samt att man kanske måste ta sig en stänkare för att bli stadig på handen : härligt med film, det blir nog bra med ett stativ och en bössa ;D ;D
Publicerat Juni 8, 200719 yr jag orkar inte skriva alla filmer jag har. men jag äger samtliga Hunters Video, Svenska jakthistorier och alla thams filmer. nästan alla Dianas Stigar, och några andra filmer. mvh