Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vilka jakt filmer har vi.

Featured Replies

Publicerat
Har ett 20 tal bara älgjakt sen så best jag i dag 2 nya så man är som ett barn på julaftonen ;D

Det är så då man har jämthund, då måste man beställa filmer för möjligheten att få filma själv är ganska obefintlig  ;) ;)

Kuulema....

Publicerat
Jag får då aldrig något gratis!  >:(
Jag kan lova dig inför alla dessa vittnen att du skall få en Springbock av mig när du har bestämt dig för att åka ;D alldeles gratis ;D
Publicerat
Det är så då man har jämthund, då måste man beställa filmer för möjligheten att få filma själv är ganska obefintlig  ;) ;)

Kuulema....

Det är så underbar musik å höra en jämte stånda så man måste ha det på film oxå se det om å om igen har 4 skivor med jämt STÅND inga älgvallar filmer ;) ;D :D

Publicerat
Det är så underbar musik å höra en jämte stånda så man måste ha det på film oxå se det om å om igen har 4 skivor med jämt STÅND inga älgvallar filmer ;) ;D :D

4 skivor?

1 ståndskall=1 skiva. Sedan 3 kopior..

Publicerat
4 skivor?

1 ståndskall=1 skiva. Sedan 3 kopior..

4 skivor ca 15 olika stånd på varje skiva bara inspelat i år är nog bara en jämte som klara det ;) ;D

Publicerat
4 skivor ca 15 olika stånd på varje skiva bara inspelat i år är nog bara en jämte som klara det ;) ;D

Du glömde kommatecknet mellan 1 och 5. Men jag gör dig en tjänst och ändrar felet så alla som läser, det skall vara 1,5 och inte 15.

Publicerat

fan är traci lords med nån av dom?? ::)trodde vi snacka jakt filmer inte privata :-*

Publicerat
Du glömde kommatecknet mellan 1 och 5. Men jag gör dig en tjänst och ändrar felet så alla som läser, det skall vara 1,5 och inte 15.

Såja allt är en mognadsprocess innan du kör med jämte igen men håll inte på för länge med nåt annat du kan lessna på älgjakt ;D ;D ;)

Publicerat
Jag kan lova dig inför alla dessa vittnen att du skall få en Springbock av mig när du har bestämt dig för att åka ;D alldeles gratis ;D

Jag tar dig på orden Amakulu!  ;D

Publicerat
Jag tar dig på orden Amakulu!  ;D
Är ett löfte ;D
Publicerat

Tja nu är det högsäsong för jaktfilmer då jakt abstinensen är som värst ;D

Har 10-15 av dom svenska jaktfilmerna men tycker inte dom är så bra mest massa tom prat.

Kan starkt recomendera några norskafilmer med Martin Blom bla. I skogsfogelns rike samt till er älg fantaster Drömmen om stor oxen.

Sen är det trevligt att filma själv med köpte en kamera i fjol som ska användas flitigt i höst.

Här är ett smakprov på spetshundarnas F1a. ;)

Detta är min fågelmaskin som förövrigt innehar svenskt record på jaktprov 97P  :D

http://video.google.com/videoplay?docid=-3987598472582723317

Har köpt ett stativ nu samt att man kanske måste ta sig en stänkare för att bli stadig på handen ::)

Publicerat

Släng gärna in lite egna filmer här dom är alltid trevliga att se

Publicerat
Släng gärna in lite egna filmer här dom är alltid trevliga att se

Har klippet när jag skjuter min bäver men vet inte om man törs lägga upp den här.. :);)

Publicerat
Har klippet när jag skjuter min bäver men vet inte om man törs lägga upp den här.. :);)

Det är klart du vågar!!!  ;D

Kom igen nu!!!  8)

Publicerat

Har 10-15 av dom svenska jaktfilmerna men tycker inte dom är så bra mest massa tom prat.

Kan starkt recomendera några norskafilmer med Martin Blom bla. I skogsfogelns rike samt till er älg fantaster Drömmen om stor oxen.

Sen är det trevligt att filma själv med köpte en kamera i fjol som ska användas flitigt i höst.

Detta är min fågelmaskin som förövrigt innehar svenskt record på jaktprov 97P  :D

Har köpt ett stativ nu samt att man kanske måste ta sig en stänkare för att bli stadig på handen ::)

Vars besäller jag filmen drömmen om storoxen tack på förhand

Publicerat

Jag beställde direkt av Martin men hittar inte igen den adressen ???

hittade denna länk http://www.njff.no/index.php?file=article....t_id=40382&

Vad jag minns var det mest lullare där men även någon jämte tror jag ;D

• 2 weeks later...
Publicerat

härligt med film, det blir nog bra med ett stativ och en bössa ;D ;D

• 3 weeks later...
Publicerat

jag orkar inte skriva alla filmer jag har. men jag äger samtliga Hunters Video, Svenska jakthistorier och alla thams filmer. nästan alla Dianas Stigar, och några andra filmer.

mvh