Publicerat Mars 22, 200719 yr 1 done 2 to go ;D Mycket bra om ännu inte halvvägs i valfläsket. Men är inte orolig faktiskt. MVH
Publicerat Mars 22, 200719 yr Det var ju bra. Men vad hjälper det hundförare som har löshundar som ligger ute på långa sök.
Publicerat Mars 22, 200719 yr Låter tyvärr väldigt mycket som att man ger med ena handen o tar med den andra (med tanke på fjälljakten)... >
Publicerat Mars 22, 200719 yr ;D ett steg i rätt riktning!... hörde detta på radionyheterna!... var juh inte så man började grina precis!.. ;D.. Heja Eskil!.... *S*..
Publicerat Mars 22, 200719 yr Läskigt som fan detta.. Jag ber en stilla och otroligt innerlig bön om att detta inte missbrukas av en knippe idioter!!!!!!!!!!!! Den stora massan av oss skulle torska så mycket trovärdighet på det. Tror det kommer beslut om fjälljakten idag med förövrigt.. Mvh!
Publicerat Mars 22, 200719 yr Läskigt som fan detta..Jag ber en stilla och otroligt innerlig bön om att detta inte missbrukas av en knippe idioter!!!!!!!!!!!! Den stora massan av oss skulle torska så mycket trovärdighet på det. Tror det kommer beslut om fjälljakten idag med förövrigt.. Mvh! Jag hoppas vekligen att detta kommer att skötas nu. Så Att det inte blir som du skriver att den stora massa torskar på detta. Det är bara att hålla tummarna att det sköts bra nu.
Publicerat Mars 22, 200719 yr Läskigt som fan detta..Jag ber en stilla och otroligt innerlig bön om att detta inte missbrukas av en knippe idioter!!!!!!!!!!!! Den stora massan av oss skulle torska så mycket trovärdighet på det. Tror det kommer beslut om fjälljakten idag med förövrigt.. Mvh! Som sagt... Hoppas det här sköts nu. Marginalerna att göra fel och för att detta ska försvinna är minimala. INGA FELSTEG!
Publicerat Mars 22, 200719 yr Jag ber en stilla och otroligt innerlig bön om att detta inte missbrukas av en knippe idioter!!!!!!!!!!!! Den stora massan av oss skulle torska så mycket trovärdighet på det. Jo jag ser också en stor risk i att rovdjur kommer att skjutas på löpande band, bara för att " det är ett tamdjur " i närheten. Ex... Bonden Larsson från byn skogslien sköt en varg igår, bara för att en ko smitit från sin hage och befann sig i skogen där Larsson sköt vargen :- Dessa luddiga regler kommer att missbrukas på bekostnad för alla jägare i landet, tyvärr >
Publicerat Mars 22, 200719 yr Vi får hoppas att det inte blir, fast jag kan tänka mig att folk tar nog tillfällen som kommer. Det värsta är ju att om man missbrukar detta så biter man sig ju i svansen. Då kommer bara reglerna skärpas igen. Hoppas nu att alla vi jägare tar ansvar för denna lättnad i lagen. //Roger
Publicerat Mars 22, 200719 yr Tror dom alla på denna sida ser de positiva i detta!. å kommer se till att inte missbruka de!... men men!.. sedan finns de juh alltid puckon som där "hissen" inte går hela vägen upp!... som inte förstår konsekvensen av att missbruka detta!.... så killar!.. vi får väll lobba för detta!.. de är possitivt de som skett!.. ger oss iaf lite större möjligheter å skydda de som är vårat!... låt oss försöka få andra runt omkring oss!.. å fatta de osså!... Thomas