Publicerat Mars 22, 200719 yr Hej Var dags att regga sig nu kändes det som.. Suttit och smygläst/gästtittat/sökt rätt länge.. Så vem är man då. Är av samma årgång/årskurs som Hulken här på forumet dvs -86. Kommer från Luleå/Alvik Betecknar väl mig sjäv som en kul-kille(i båda bemärkningarna) plockar sällan ut hagelbössan. Det är älg,fågel och bäver som intresserar en mest, men kråkor,kajor och skator finns det även några fällor avsedda för. Har en Jämttik på snart 2år som visat bra tendenser både i höst och föregående(ställde första vid 4mån) Sysslar dessutom med bilar och lite snöskoter... Förhoppningsvis får man ut maskinen på bilden till vänster i sommar så det blir att åka lite... Bara att fråga om det är något ni undrar över..
Publicerat Mars 23, 200719 yr ;D.. kul du reggade dej!.... välkommen till värdens bästa forum!.... ;D
Publicerat Mars 23, 200719 yr Tjena! välkommen hit ....En S4:a på bilden?...isf har jag en likandan (fast grön :)...tycker jag känner igen bilden, kan det vara från NA:s isträff i Råneå?...eller kan det vara från Garaget.org... /Fredde
Publicerat Mars 27, 200719 yr Tjena! välkommen hit ....En S4:a på bilden?...isf har jag en likandan (fast grön :)...tycker jag känner igen bilden, kan det vara från NA:s isträff i Råneå?...eller kan det vara från Garaget.org.../Fredde Ja på alla tre frågorna Jo jag har sett din både live och på garaget, brukar stå brevid pite motorslip va? Tack för välkomnandet allihopa, får väl försöka bidra med vettiga saker så gott man kan..
Publicerat Mars 27, 200719 yr Ja på alla tre frågorna Jo jag har sett din både live och på garaget, brukar stå brevid pite motorslip va? Tack för välkomnandet allihopa, får väl försöka bidra med vettiga saker så gott man kan.. Japp!...jobbar på firman som huserar i samma byggnad som motorslipen Kul med en till som gillar Audi ;D /Fredde