Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Till alla SKÅNINGAR och andra som känner sig manade

Featured Replies

Publicerat

Hej alla SKÅNINGAR. Kom med lite förslag på datum och plats för en träff i vårt underbara landskap. Förslag på aktiviteter och lite after skeet grejor. Tycker det skulle varit kul om vi kan sy ihop ngt i sommar.

MVH Tore

Publicerat

Låter som en bra ide. Jag är med om det stämmer med familj och andra värdsliga saker.

Föreslåt en hagelträff på en bra (compact)sportingbana, Börringe ska visst ha en men jag har aldrig varit där.

Fler förslag?

Publicerat

Förslag på plats Sövde tid juni någon gång.

Publicerat

efter 1 juli kan jag inte medverka så helst innan dess...var spelar ingen större roll bara det är i skåne...

Publicerat

Nä för LInus skall bli 08 ;D Det tar sig :-*

Publicerat

att jag blir "tvångsplacerad" vid fjollträsk betyder inte att jag blir 08......

Publicerat
Hej alla SKÅNINGAR. Kom med lite förslag på datum och plats för en träff i vårt underbara landskap. Förslag på aktiviteter och lite after skeet grejor. Tycker det skulle varit kul om vi kan sy ihop ngt i sommar.

MVH Tore

Lite för långt att resa över en helg. ;) ;D

Publicerat

Passar det i tiden så vore det trevligt att komma, även om jag inte är skåning (mer än i själ och hjärta ;D)

Lite hundtema vore kul också. Kanske jaktsidans officiella retrievermästerskap??  Om Amakulu kan dra sig ifrån utställningarna med fetlabbarna vill säga.:P ;D

Publicerat
Förslag på plats Sövde tid juni någon gång.

Låter intressant. Kan du berätta vad det finns för banor och annat där, hittade ingen hemsida med information.

Vad kostar det att hyra banan som en grupp och vill vi det? eller ska vi träffas under en vanlig öppettid?

Publicerat

Sövdeborg jaktskyttebana hagel och kula bara att njuta. Söder om Sjöbo.

Publicerat
Lite hundtema vore kul också. Kanske jaktsidans officiella retrievermästerskap??  Om Amakulu kan dra sig ifrån utställningarna med fetlabbarna vill säga.:P ;D

*ASG*

Ska sannolikt ned och pligga råkor med RW runt kristiflygare helgen.. kan det funka tidsmässigt? Det får iofs inte inkräkta på råkjaken..

Linus.. vart ska du? Elevplacering?

Mvh!

Publicerat
*ASG*

Ska sannolikt ned och pligga råkor med RW runt kristiflygare helgen.. kan det funka tidsmässigt? Det får iofs inte inkräkta på råkjaken..

Linus.. vart ska du? Elevplacering?

Mvh!

Hörru... vi ska ju hinna med Elmia den helgen också...

Publicerat

Ge dej, är det Elmia samma helg????? Hehe.. hur ska RW lösa detta månde? Råka v.s runka bås (internt skämt)?

Hur hade du tänkt göra Max?

Mvh!

Publicerat
Ge dej, är det Elmia samma helg????? Hehe.. hur ska RW lösa detta månde? Råka v.s runka bås (internt skämt)?

Hur hade du tänkt göra Max?

Mvh!

Tja... vi styr en dag gemensamt på Elmia med RW,så får han komma upp den dagen. Sen kör vi i samlad trupp till Skåne får toppjakt. Jag ska nog inte jobba ngt på Elmia i år.. får inte ihop tiden som jag hade tänkt. Ev ska jag vara där i jobbet ngn dag. Får se hur det blir..

Publicerat

Återkommer med mer info om Sövdeborg

Publicerat
Tja... vi styr en dag gemensamt på Elmia med RW,så får han komma upp den dagen. Sen kör vi i samlad trupp till Skåne får toppjakt. Jag ska nog inte jobba ngt på Elmia i år.. får inte ihop tiden som jag hade tänkt. Ev ska jag vara där i jobbet ngn dag. Får se hur det blir..
Hmmm, knepigt värre. Kan man inte göra så att Elmia tas på vägen tillbaka till norrland?
Publicerat
  • Författare

Skit i Elmia. Jag kommer inte att vara där ;D

Publicerat

Hmm för min del så kan jag hoppa Elmia, känns inte som jag har budet för det..såvida ingen köper min drilling här i dagarna iofs.

Mvh!

Publicerat

"Sverige består av skåne och därom norr liggandes fäbodar"

Publicerat
"Sverige består av skåne och därom norr liggandes fäbodar"

Jaha Linus, så Du menar det! Då bor Du bland fäbodar nu för tiden!

;D

Publicerat

tyvärr ni skåningar,,ni håller just på bli bort hackade så ni blir danmarks norrland

Publicerat
tyvärr ni skåningar,,ni håller just på bli bort hackade så ni blir danmarks norrland

Ska vi se här....

- Starkare valuta

- christiania

- alkohol säljs fritt

- närmare kontinenten

- bättre flygförbindelser

Tja, varför inte, hacka på du ;)

Publicerat

har ju 2 månader kvar innan jag jag utvandrar håller som bäst på att lägga till med ännu bredare skånska för att markera mitt urspung tydligt :D

Publicerat
har ju 2 månader kvar innan jag jag utvandrar håller som bäst på att lägga till med ännu bredare skånska för att markera mitt urspung tydligt :D

Hahaha! ;D Har Du med Dig en tolk då så att dom förstår Dig? ;) ;D Hur trivs Du med jobbet? Går det bra? :D

Publicerat
  • Författare
Ska vi se här....

- Starkare valuta

- christiania

- alkohol säljs fritt

- närmare kontinenten

- bättre flygförbindelser

Tja, varför inte, hacka på du ;)

Hacka fortare. Ju förr vi blir fria desto bättre ;D