Publicerat Mars 25, 200719 yr Oki jaktbröder och systrar. Var kan man få tag i vikter till vapensåp. VAd föreslår ni för slags vikter. Måste ha minst 60 kilo till för att det ska väga över 150 kilo.
Publicerat Mars 25, 200719 yr Oki jaktbröder och systrar. Var kan man få tag i vikter till vapensåp. VAd föreslår ni för slags vikter. Måste ha minst 60 kilo till för att det ska väga över 150 kilo. Jag har samma problem men jag saknar inte så mycket. Jag frågade en gång när jag var in där om det går bra med ammo. Ja, sa dom polisstation, bara det blir 150 kg el. mer.
Publicerat Mars 25, 200719 yr Jag hade tur och har en svärfar som jobbar på vattenfall. I verkstaden fanns det "järnstavar" med en diameter från 20 cm och uppåt. Efter lite huvudräkning och en omgång med en sågmaskin så hade jag en massiv stålklump på 45 kilo. Stå i hörnet av skåpet under hyllorna och tar inte alls stor plats. Men annars så brukar blyplattor gå att köpa på vapenbutiker eller från skrotbolag. Skroten blir nog billigare.
Publicerat Mars 25, 200719 yr jag tog rätt på en hel del begagnat avloppsbly på jobbet, då jag tänkte gjuta en lämplig vikt, dock läste jag på något av forumen att det räckte med ammo, bara man visste att skåpets bruttovikt var över 150 kg, då jag bara har 25 kg upp blev det ett väldigt lätt problem. Men vill du ha gammalt bly att gjuta ihop så har jag.