Publicerat April 2, 200719 yr Författare Kanske ni kan komma och hälsa på mej när det är dags!!!Grisar finnes ;D jag kommer gärna... 8), en av hundarna är vuxen och jagar helt ok. Den andra är än så länge ett oskrivet kort. Vill man dock se Kopovs jobba kan jag förse personer med gott om gris på marken med ett helt koppel ivriga Kopovs.... 8)
Publicerat April 2, 200719 yr ....ständigt denna Musköt ;DKommer du förresten till Elmia så man får se dig "live"? Det vill du inte göra... ;D Jag ska nog dit men vet inte vilken dag det blir.
Publicerat April 2, 200719 yr jag kommer gärna... 8), en av hundarna är vuxen och jagar helt ok. Den andra är än så länge ett oskrivet kort. Vill man dock se Kopovs jobba kan jag förse personer med gott om gris på marken med ett helt koppel ivriga Kopovs.... 8) Jag noterar :D
Publicerat April 2, 200719 yr jag kommer gärna... 8), en av hundarna är vuxen och jagar helt ok. Den andra är än så länge ett oskrivet kort. Vill man dock se Kopovs jobba kan jag förse personer med gott om gris på marken med ett helt koppel ivriga Kopovs.... 8) He he.. tror jag har koll på en god del av dem.. En av dem har köpt bössa av mej bland annat. Träffat ngr kopovs från Dalarna tror jag det var, de imponerade på mej! Sett en del mindre bra hundar men dessa var riktigt bra faktiskt! Välkommen iaf!! Mvh!
Publicerat April 2, 200719 yr Författare Träffat ngr kopovs från Dalarna tror jag det var, de imponerade på mej! Sett en del mindre bra hundar men dessa var riktigt bra faktiskt!Mvh! Ja dessa hundar, inte minst hanen, har gått ganska bra har jag hört. Deras ägare har dock varit MYCKET aktiva och lagt ner en hel del tid på att få i gång dem. Även jag har sett en hel del mindre bra hundar....några av dem har faktiskt varit Kopovs... 8)
Publicerat April 2, 200719 yr Även jag har sett en hel del mindre bra hundar....några av dem har faktiskt varit Kopovs... 8) ;D ;D ;D ;D Mvh!