Publicerat April 3, 200719 yr Den ser ju som sagt vad fin ut och skulle fylla sin plats i mitt vapenskåp.
Publicerat April 3, 200719 yr En höj/sänkbar kolvkam och en kikare från Vakjakt typ 4-14X56 och bössan skulle ju vara komplett..... Bara skoja!!! ;D Stiligt värre!
Publicerat April 3, 200719 yr En höj/sänkbar kolvkam och en kikare från Vakjakt typ 4-14X56 och bössan skulle ju vara komplett.....Bara skoja!!! ;D Stiligt värre! kanske en bipod åsså ;D 8)
Publicerat April 4, 200719 yr Grattis! Det ser ju riktigt trevligt ut, har du hunnit ta skönheten till skjutbanan ännu? //Henrik
Publicerat April 4, 200719 yr ;D.... nästan lite porrigt snygg!... ;D ;D... ... grattis till din nya kärlek!..
Publicerat April 10, 200719 yr Bra mycket trevligare bössa än den dära Safarisaken du tramsade med ett slag...
Publicerat April 11, 200719 yr Tänkte nog du skulle svara till slut! :-*Skönt att något faller herrn i smaken!! ;) ;D ;D ;) Själv är jag mer än nöjd!! Har du fått testat siktet och riktmedlet än?? Jim Sitter monterat, ska skjutas in när det slutar att blåsa så förbannat. Måste säga att jag blev överraskad av tubseendet på 1,5 ggr:s förstoring. Trodde inte att Zeiss hade sånt!! :-
Publicerat April 11, 200719 yr Sitter monterat, ska skjutas in när det slutar att blåsa så förbannat. Måste säga att jag blev överraskad av tubseendet på 1,5 ggr:s förstoring. Trodde inte att Zeiss hade sånt!! :- Köper man Z Zå får man tunnelZeendet på köpet... Köp en V så Vinner du Varje gång ;D
Publicerat April 11, 200719 yr Köper man Z Zå får man tunnelZeendet på köpet... Köp en V så Vinner du Varje gång ;D Man lär så länge man lever...
Publicerat April 11, 200719 yr Man lär så länge man lever... Det brukar ju finnas en rätt bra marknad för beggade tingestar så det är ju bara att kasta ut den på blocket. Jag kom över min Diavari V hos en handlare för 5000:- som endast var provmonterad på bössa 8) Så är man lite kall så kan man göra riktiga klipp
Publicerat April 11, 200719 yr Det brukar ju finnas en rätt bra marknad för beggade tingestar så det är ju bara att kasta ut den på blocket. Jag kom över min Diavari V hos en handlare för 5000:- som endast var provmonterad på bössa 8) Så är man lite kall så kan man göra riktiga klipp Jo, det får kanske bli så men den funkar ju bra annars. Kan hända att det blir en med daglyse istället...
Publicerat April 11, 200719 yr Jo, det får kanske bli så men den funkar ju bra annars. Kan hända att det blir en med daglyse istället... Bah! Lyse hit å lyse dit... Tyska ettan is all you need 8) Enda lyse jag anser funkar som det är tänkt är Aimpoint... Resten är mest av ondo måste jag säga. Kaaaaanske att lyse kan vara befogat vid grisvak och det sker under icke månperioder. Fan va OT det här blev nu... Läcker dubbelsmälla handlar det ju om
Publicerat April 12, 200719 yr Bah! Lyse hit å lyse dit... Tyska ettan is all you need 8)Enda lyse jag anser funkar som det är tänkt är Aimpoint... Resten är mest av ondo måste jag säga. Kaaaaanske att lyse kan vara befogat vid grisvak och det sker under icke månperioder. Fan va OT det här blev nu... Läcker dubbelsmälla handlar det ju om Min tanke är ju att ha en dagljussikte och det bästa är väl en kombination av vanligt sikte och rödpunkt d v s 1,5-6X42varipoint eller liknande, däremot är jag inte bered att betala 10 000:- mer för ett sånt sikte. Vi får se...