Publicerat April 10, 200719 yr ;D Fredrik heter jag men kallas oftast för SuNe i datorsammanhang. Bor i Lerum utanför Gbg där jag också jagar mest. Har egen mark på 65 hkt plus att jag samjagar med grannmarken ofta så det bli runt 300 hkt. Jagar en del med kompisar i Halland och Bohuslän oxå plus att det händer att jag åker upp till 08 land å jagar lite med Jaktsidans Schenan, hehe lät som ett hundnamn. Har en Petit BAsset Griffon som i stort bara jagar rå men gör det ganska bra! Letar efter ny vovve men vet inte riktigt vad det blir ännu!
Publicerat April 10, 200719 yr Välkommen SuNe till ett bra forum !! Kul att du äntligen hittate hit ;D ;D ;D
Publicerat April 11, 200719 yr ;D hellu SuNe!.. välkommen till de bästa jaktforumet!.. hoppas du kommer å trivas!... ;D
Publicerat April 11, 200719 yr Författare Tack , ja man kan kanske det Inget störrre fel på Schenan , han kommer bara ifrån fel del av landet, inget man kan beskylla honom för
Publicerat April 14, 200719 yr Välkommen o hoppas på många inlägg! Börjar bli mkt stofiler här nu så nytt blod e välkommet ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat April 15, 200719 yr välkommen till sveriges framsida..eller var det jaktsida ??? tur att du inte oxå hette glenn..men välkommen