Publicerat Maj 2, 200719 yr nä nu förväxla du första å sista plats :-* parson äger och kommer fortsätta så ;D :-* :-*
Publicerat Maj 2, 200719 yr Författare Har jagat med dom flesta grythundsraser (mest med tysk och tax).Ska jag måsta lista dom så tyvär ;)så kommer border sist.
Publicerat Maj 2, 200719 yr Har jagat med dom flesta grythundsraser (mest med tysk och tax).Ska jag måsta lista dom så tyvär ;)så kommer border sist.Då måste jag lista dig som en av dom som inte förstår :-*
Publicerat Maj 2, 200719 yr jag skulle vilja säga extra välkommen då ;D..låter nästan lika klipsk som en sann lite bättre lite stoltare AIKare.
Publicerat Maj 2, 200719 yr jag skulle vilja säga extra välkommen då ;D..låter nästan lika klipsk som en sann lite bättre lite stoltare AIKare. Malmö-AIK 4-0 glömt det redan ;D ;D ;D ;D
Publicerat Maj 2, 200719 yr Malmö-AIK 4-0 glömt det redan ;D ;D ;D ;D Men aik vann mot enköping med 1-0 i 81:a minuten det måste ha varit en stolt seger ;D