Publicerat Maj 6, 200719 yr Eftersom delar av min hjord redan är med här på forumet så vill jag presentera mej. Jag heter Ylva Hjord och är 54 år och är Ijahmans och Herendils mamma. Dom tyckte att morsan kunde läsa böckerna till jägarexamen. Sen lurade dom med mig till jaktskytebanan (Haninge) å då blev jag fast. Jag har hittills bara skjutit trapp ett par gånger å några skott med en klass 2 studsare men va kuuuuuuuuuuuuuul det var. Det här kan säkert bli min grej
Publicerat Maj 6, 200719 yr Ha ha Välkommen Ylva! ;D Ja man ska väl hålla koll på ungarna så de inte hittar på nåt dumt ;D Mycket välkommen ska du vara! ;D
Publicerat Maj 6, 200719 yr Hej & välkommen hit Ylva! Det kan vara bra att ha sin moder här ibland och för att hålla reda på spjuvarna. ;D
Publicerat Maj 6, 200719 yr Tack båda två men på skjutbanan får faktiskt killarna ta hand om morsan Jaja, det kan väl hända men det är väl bara tills Du är varm i kläderna för sedan reder Du Dig själv och ger sönerna en match både på trapp och löpande älgen.
Publicerat Maj 6, 200719 yr Hallå mor! ;D Nu är snart hela familjen samlad. Och då erövrar vi jaktsidan. Välkommen förresten!
Publicerat Maj 6, 200719 yr Hallå å tack. Jag har varit inne å läst lite runt här. Det verkar vara ett väldigt aktivt forum. Jag ska ta och läsa en stund nu i jägarex. böckerna. Sen kommer alla frågor :)
Publicerat Maj 6, 200719 yr ;D.. hellu Ylva!... välkommen till jaktsidan.. du kommer säkert å trivas!.. bra vi får en "morsa" som håller koll på pöjkarna!.. ;D ;D ;D ;D.....
Publicerat Maj 7, 200719 yr Hallå mor! ;DNu är snart hela familjen samlad. Och då erövrar vi jaktsidan. Krävs nog mer än en liten Hjord för att erövra ;D ;D
Publicerat Maj 7, 200719 yr Krävs nog mer än en liten Hjord för att erövra ;D ;D Vi är inte särskilt små någon av oss! ;D