Publicerat Maj 21, 200718 yr Japp och till Tullgarn du känner mej vännen!.. Ställer upp på allt!... ;D ;D ;D
Publicerat Maj 21, 200718 yr Nä, den var med som vandrande proviant till Wachteln Hundvakt är mer sanningsenligt.MVH Man blev ju lite fundersam, VildsvinsWachtlar och RävStövare löpte ju resonemanget, så det klart man reagerade lite när man såg detta inlägg. //Jansson
Publicerat Maj 21, 200718 yr Tycker också det var en bra mässa, var där i torsdags. Lite surt med så jävla dyrt fika, 22 kr för en 33 cl Cola, 85 för en liten räkmacka, fyfan, det drar ner helheten. Det jaktrelaterade var i alla fall bra/ (min son som är 7 tog tag in en stutsare i Merkel montern, pris ca 45000kr. Gissa hur fort det kom en från Merkel för att kolla läget ?? heheh ) Men varför köpa en räkmacka? Jag köpte en grillad älgkorv med bröd och brorsan en renköttshamburgare! Dom kostade 40:- st.
Publicerat Maj 21, 200718 yr Är med amakulu här, glöm inte Bosjökloster! Om man tycker det är kul att göra affärer så är Bosjökloster tveklöst bäst. Sjuk kommers där, så vansinnigt roligt! Mvh!
Publicerat Maj 21, 200718 yr Är med amakulu här, glöm inte Bosjökloster! Om man tycker det är kul att göra affärer så är Bosjökloster tveklöst bäst. Sjuk kommers där, så vansinnigt roligt!Mvh! Ja och Amakulu finns där oxå. det ni ;D
Publicerat Maj 21, 200718 yr Jag va där på söndagen o kolla runt lite var min första jakt mässa inget spesielt som alla anndra mässor men med mycke roligt o titta på efter 2tim hitta jag kopov hundarna o börja språka med en av killarna är intreserad av rasen men ryggen hade lagt av så de var svårt o ha en bra dialog härda ut 30min till sen åkte jag hem.Mvh. Synd att jag inte visste det,hade varit kul att skaka tass med dig. Tyckte det var grymt skönt igår,väldigt lite folk=tyst och gott om plats En Brileychoke till frugans browning och lotter på gillesbössan fick följa med hem. /Micke
Publicerat Maj 21, 200718 yr Ja det hade vart trevligt o språkats vid alltid kul o träffa likasinnade,ja det var lagom med folk tyckte jag med ingen trängsel. Mvh.
Publicerat Maj 21, 200718 yr Jag var där både lördag och söndagen... Fanns en del sjyssta prylar... Försökte hitta first_janne men icke, frågade efter en blond erik-janne vid konstgrytet men hitta inte på´n.. Ringde HöftSkott men han tyckte det var roligare att hålla på med köket än att vara på mässa och skjuta grouse, det var ju svinkul i vartfall...